فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 664
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1414342

پیوند ها

مجموعه آموزش نصرت - آلمانی (ارزانتر از همه جا)


مجموعه آموزش نصرت  - آلمانی (ارزانتر از همه جا)

آموزش زبان آلمانی به روش نصرت

مجموعه آموزشي نصرت، زبان آلماني را به كمك زبان فارسي آموزش مي دهد و تمامي كلمات و جملات زبان آلماني آن با ترجمه فارسي بيان مي شود تا زبان آموزان به راحتي متوجه آموزش شوند. آموزش اين مجموعه به اين صورت است كه: ابتدا مكالمه اي پخش مي شود، سپس بر روي معني و تلفظ لغات و كلمات آلماني تاكيد مي كند. شيوه آموزش اين مجموعه به گونه اي است كه با تكرار و تاكيد بر روي كلمات و جملات، قصد دارد كه آموزش هاي داده شده در ذهن شما براي هميشه باقي بماند. شما تنها در 30 درس مي توانيد تمامي مهارت هاي مكالمه زبان آلماني را به دست آوريد.

دانلود آموزش نصرت آلمانی

آموزش زبان آلماني نصرت يكي از پرفروش ترين مجموعه هايي است كه جهت آموزش كامل زبان آلماني براي شما عزيزان فراهم گرديده است و بر روي تمامي مهارت های زبان آلماني شامل گويش، تلفظ و مكالمات تاثير بسزايی دارد. همچنين اين مجموعه برگرفته از جديدترين متد آموزشي روز دنيا است. آموزش زبان نصرت آلماني به شيوه نصرت باعث تقويت حافظه و مهارت يادگيري در حين آموزش مي شود. آموزش اين مجموعه بسيار ساده و لذت بخش مي باشد. با اين مجموعه شما مي توانيد در هر مكان و موقعيتي كه هستيد مكالمه آلماني خود را تقويت كنيد زيرا اين بسته قابل اجرا بر روي كامپيوتر، موبايل و دي وي دي پلير (DVD Player) و MP3 مي باشد.

 

فرمت: MP3

مدت زمان کل: 12 ساعت و نیم

 

با خیال آسوده خرید کنید! تلفن های پشتیبانی:

 

09373707571 - 09107804914

 

حسین کرمی


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1137

برچسب های مهم

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما