فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 543
  • بازدید دیروز : 680
  • بازدید کل : 1430820

پیوند ها

کتاب صوتی سفر به دیگر سو از کارلوس کاستاندا


کتاب صوتی سفر به دیگر سو از کارلوس کاستاندا

کتاب صوتی «سفر به دیگر سو» از کارلوس کاستاندا

درباره کتاب سفر به دیگر سو:

کتاب سفر به دیگر سو سومین کتاب از مجموعه آثار کارلوس کاستاندا، ادامه روایتی واقعی و تامل‌برانگیز از آشنایی یک دانشجوی مردم‌ شناسی با ساحری سرخپوست و حوادث عجیب و خارق العاده‌ای است که برای او اتفاق می‌افتد.

سفر به دیگر سو سومین کتاب از مجموعه آثار دنباله‌ دار «کارلوس کاستاندا» است. از آشنایی او با دُن خوآن ده سال گذشته، اما اتفاقاتی که رخ می‌دهد، نگرش کاستاندای سرسخت و لجوج را به کل تغییر می‌ دهد و او تازه متوجه می‌شود اساس دانش دُن خوآن هیچ ربطی به گیاهان توهم‌ زا ندارد بلکه دانش و حقیقتی که از آن سخن می‌گوید، بی‌ نیاز از هرگونه خلسه‌های دروغین و ساختگی است و این منش مبارز، فراموش کردن گذشته، خضوع، سکوت درون، قدرت و راهنمایی‌ های مرگ است که انسان را به مرحله دانایی و عرفان حقیقی می‌رساند.

این دریافت جدید و اتفاقات خارق‌ العاده‌ای که برای کارلوس کاستاندا رخ می‌ دهد، او را بر آن می‌دارد تا نکاتی که از نظرش بی‌اهمیت بودند (از ابتدا تا زمان تحول راستینش) مورد ارزیابی مجدد قرار دهد و آموزه‌های مهم و ارزشمند دُن خوآن را در ادامه‌ تعلیماتش در این کتاب بگنجاند. دنیا متوقف می‌ شود و سفر در قلمروی حقیقت تازه آغاز شده...

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 13 ساعت

حجم فایل دانلودی: 360 مگابایت

 

شنیدن نمونه:

 

 


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما