فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 254
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1428123

پیوند ها

کتاب صوتی زندانیان باور از ماتیو مک کی و پاتریک فانینگ


کتاب صوتی زندانیان باور از ماتیو مک کی و پاتریک فانینگ

کتاب صوتی «زندانیان باور» از ماتیو مک کی و پاتریک فانینگ

 

درباره کتاب:

کتاب «زندانیان باور» نوشته ماتیو مک کی و پاتریک فانینگ راهنمایی کاربردی برای تغییر باورها است.

انسان‌ها توسط باورهای منفی و محدودکننده‌ای که درباره خود و زندگی‌شان دارند، زندانی می‌شوند. آنها خودشان را با میله‌های اعتقاداتشان محصور می‌کنند: «آن کار را نکن، خطرناک است... او نمی‌داند که من وجود دارم... من در نظر او هیچم... عشق هرگز نمی‌تواند استمرار داشته باشد... بهتر است خودمان را گرفتار آن نکنیم... بهتر است ساکت بمانم، عقیده من اهمیتی ندارد... بهتر است به این کار بچسبم، نمی‌توانم از عهده مسئولیت بزرگتری برآیم.»

کم‌ترین کاری که این کتاب می‌کند این است که به شما آموزش می‌دهد تا چگونه به تدریج و به آرامی باورهایتان را تغییر دهید، آنها را کنار بگذارید و کم کم فضا و آسایش زندان خود را افزایش دهید. شما می‌توانید با پشتکار، باورهایتان را تا جایی تغییر دهید که باورهای جدید دروازه‌هایی را به سوی یک زندگی آزادتر و رضایتمندانه‌تر برایتان باز کنند.

شما می‌توانید به منظور کشف، بررسی، آزمایش، تأیید و یا اصلاح باورهای مرکزی‌تان از این کتاب استفاده کنید. این کتاب به کمک توضیحات دقیق، مثال‌ها و تمرین‌های گام به گام هرآنچه را بدان احتیاج دارید در اختیارتان قرار می‌دهد.

مطالعه این کتاب راحت و در عین‌حال کوتاه و فهم آن ساده است، ولی خواندن صِرف این کتاب به تنهایی برای تأثیر گذاشتن برروی باورهای مرکزی شما کافی نیست. تنها با انجام تمرین‌های کتاب می‌توانید به نتیجه برسید، نه از طریق فهمیدن متن کتاب؛ پس، تمرین‌ها را انجام دهید.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت

 


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما