فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 267
  • بازدید دیروز : 373
  • بازدید کل : 1429471

پیوند ها

کتاب صوتی معنای زندگی از تری ایگلتون


کتاب صوتی معنای زندگی از تری ایگلتون

کتاب صوتی «معنای زندگی» از تری ایگلتون

 

درباره کتاب:

عبارت "معنی زندگی" برای بسیاری از افراد یک مفهوم عجیب و غریب است. اما در کتاب معنای زندگی منتقد مشهور تری ایگلتون ، نگاه جدی یا اغلب سرگرم کننده به سوال می کند و پاسخ شگفت آور خود را ارائه می دهد.
ایگلتون ابتدا بررسی می کند که قرن ها متفکران و نویسندگان - از مارکس و شوپنهاور گرفته تا شکسپیر ، سارتر و بکت - به سوال نهایی معنا پاسخ داده اند. با این حال وی اظهار می دارد که این مسئله در دوران مدرن فقط مسئله ساز است. اما به جای مقابله با آن، بسیاری از ما با پر کردن زندگیمان از همه چیز از فوتبال گرفته تا روابط جنسی ، علم و ... ، با احساس بی معنایی و پوچی در زندگی خود کنار می آییم. از طرف دیگر ، ایگلتون خاطرنشان می کند ، بسیاری از افراد تحصیل کرده معتقدند که زندگی یک حادثه تکاملی است که معنای ذاتی ندارد. . ایگلتون این دیدگاه از معنا را مورد بررسی قرار می دهد و نتیجه می گیرد که این دیدگاه ناتوان است. او در عوض استدلال می کند که معنای زندگی راه حلی برای یک مسئله نیست بلکه مسئله زندگی به روشی معین است. این متافیزیکی نیست بلکه اخلاقی است. این چیزی جدا از زندگی نیست ، بلکه چیزی است که باعث می شود زندگی ارزش پیدا کند یعنی کیفیت ، عمق ، فراوانی و شدت زندگی.
در اینجا بحثی درخشان از مسئله ی معنا توسط یک متفکر برجسته مطرح شده است با پایان بندی ای بسیار جدی در ذهنش. ایگلتون در کتاب معنای زندگی فلسفه ، ادبیات و منطق را به هم می آمیزد و با ترکیب این سه فلسفه ی زندگی را برای مخاطبانش شرح می دهد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت و 20 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 100 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما