فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 271
  • بازدید دیروز : 362
  • بازدید کل : 1423187

پیوند ها

کتاب صوتی کوری از ژوزه ساراماگو


کتاب صوتی کوری از ژوزه ساراماگو

کتاب صوتی «کوری» از ژوزه ساراماگو

 

درباره کتاب:

کتاب «کوری» نوشته «ژوزه ساراماگو» نویسنده پرتغالی، برنده جایزه نوبل ۱۹۹۸ است. ساراماگو با خلق این اثر توانست علاوه بر کسب جایزه نوبل، تبدیل به یکی از مشهورترین نویسندگان جهان شود. کوری یک رمان خاص است، یک اثر تمثیلی بیرون از حصار زمان و مکان، یک رمان معترضانه اجتماعی، سیاسی که آشفتگی اجتماع و انسانهای سر در گم را در دایره افکار خویش و مناسبات اجتماعی به تصویر می کشد.

در واقع می‌توان گفت رمان کوری، استعاره‌ای از دنیای امروز ماست؛ دنیایی که بدون توجه به آن و درک جرئیاتش از کنار آن به‌راحتی می‌گذریم. داستانِ رمان صوتی «کوری» درصدد است تا نشان بدهد ما برای بهتر دیدن، نیازمندِ تلنگر و خودآگاهی هستیم؛ چنانچه شخصیت‌های داستان کوری در آخر داستان به این خودآگاهی می‌رسند.

داستان از یک چهارراه شروع می‌شود. یکی از راننده‌ها متوجه می‌شود نمی‌بیند. این کور شدن کم‌کم به بقیه هم سرایت می‌کند و بقیه هم به آن مبتلا می‌شوند. تنها تفاوت کوری مردم این شهر، این است که همه‌ چیز را سفید می‌بینند. انگار همه افراد، تمام دیدنی‌ها را از زیر یک دریای شیر تماشا می‌کنند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 8 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 370 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 342

برچسب های مهم

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما