فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 629
  • بازدید دیروز : 578
  • بازدید کل : 1427869

پیوند ها

کتاب صوتی والدین سمی از سوزان فوروارد


کتاب صوتی والدین سمی از سوزان فوروارد

کتاب صوتی «والدین سمی» از سوزان فوروارد

 

درباره کتاب:

کتاب والدین سمی نوشته سوزان فوروارد کتابی است برای کمک به افرادی که بر اثر همزیستی با والد یا والدینی سمی دچار آسیب های روحی روانی، بحران هویتی، گمگشتگی عاطفی، نارضایتی از زندگی، اشتباهاتی فاحش و شکست های پی در پی در زندگی شده اند و اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.

کتاب والدین سمی راهنمایی برای پدران و مادرانی است که ناخودآگاه و بی آنکه متوجه باشند، به سلامت فرزندشان آسیب می رسانند. هدف از نگارش کتاب این است که به این دسته از فرزندان بگوییم که این پایان دنیا نیست، بلکه آغاز راه است.

شما چه والدی سمی باشید و چه فرزند چنین والدی، یا حتی هیچ یک از این دو، مطالب این کتاب دانسته های زیادی را در جهت فرهنگ سازی و ارتقای دانش فرزند پروری به شما منتقل خواهد کرد.

سوزان فوروارد، از مطرح‌ ترین و موفق‌ ترین روان‌ درمانگران دنیاست که هم‌اکنون نیز در حوزه‌ خود به فعالیت مشغول است. او بعد از بیش از بیست سال کار مداوم با بیماران و برگزاری همایش ‌های روان‌ شناسی در دانشگاه‌ های مختلف دنیا و جلسات گروه‌ درمانی، تدریس و نگارش کتاب‌های مختلف، حاصل تجربیاتش را در این کتاب به رشته‌ تحریر درآورده است. این کتاب که از پرفروش‌ ترین کتاب ‌های منتخب در این زمینه در سطح بین‌المللی است، در کنار سایر کتاب‌های او در زمینه‌های روان ‌شناسی، مردم‌ شناسی و درمان، مأخذ و مرجعی برای بسیاری از متخصصان هم است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 8 ساعت

حجم فایل دانلودی: 320 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما