فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 418
  • بازدید دیروز : 578
  • بازدید کل : 1427658

پیوند ها

کتاب صوتی هیچ دوستی به جز کوهستان از بهروز بوچانی


کتاب صوتی هیچ دوستی به جز کوهستان از بهروز بوچانی

کتاب صوتی «هیچ دوستی به جز کوهستان» از بهروز بوچانی

 با صدای نوید محمد زاده

 

درباره کتاب:

بهروز بوچانی با نوشتن کتاب "هیچ دوستی جز کوه‌ها" تا کنون جایزه‌های ادبی متعددی از جمله " جایزه ملی بیوگرافی استرالیا" و "ویکتورین پرمیر" مهمترین جایزه ادبی این کشور را از آن خود کرده است. این کتاب با اجازه خود مؤلف در ایران به چاپ رسیده بود.

این کتاب داستان زندگی خود آقای بوچانی است که مجبور به فرار از ایران می‌شود، به اندونزی می‌گریزد تا از آنجا راهی تا خود را به استرالیا برساند.

او دو بار سعی می‌کند با قایق از اندونزی به استرالیا برود، بار اول قایق غرق می‌شود و ماهیگیران اندونزیایی نجاتش می‌دهند. بار دوم نیروی دریایی استرالیا او و ٧٥ پناهجوی دیگر را دستگیر می‌کند و آنها را به بازداشتگاهی در جزیره مانوس می‌برد.

بهروز بوچانی بیش از شش سال را در بازداشتگاه پناهجویان در جزیره مانوس زندانی بود تا سرانجام برای شرکت در یک رویداد ادبی به نیوزلند سفر کرد.

شرحی که بهروز بوچانی از این بازداشتگاه می‌دهد مملو است از نقض حقوق انسانی، زیر نظر بودن مدام، بی‌رحمی و شکنجه سازمان‌یافته.

آقای بوچانی می‌گوید با نوشتن این کتاب تصویری از خود ارائه کرده که بتواند در شرایط این بازداشتگاه عزت و هویت انسانی‌اش را حفظ کند، تصوری که کاملا در تضاد با آن چیزی است که "سیستم" از او ارائه می‌کند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 10 ساعت و 40 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 250 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما