فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 236
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1428105

پیوند ها

کتاب صوتی سیذارتا از هرمان هسه


کتاب صوتی سیذارتا از هرمان هسه

کتاب صوتی «سیذارتا» از هرمان هسه

 

درباره کتاب:

کتاب سیذارتا اثر هرمان هسه داستان پسری برهمنی به نام سیذارتا است که از درس ‌های پدر و فرهیختگان، روحش سیراب نمی‌شود و آرامش به دست نمی‌آورد و در یافتن خویشتن خویش تلاش می کند. او پی می‌برد که آموزش کافی نیست و باید خود جست‌وجو کند و راه را طی کند و بر خویشتن خویش چیره شود و ….

سیذارتا که در کرانه رودخانه و در کنار زورق‌ها پرورش می‌یابد. دوستی دارد به نام «گوویندا» که با هم به درس‌های پدر و فرهیختگان و افراد دانا گوش می‌دهند. پدر از اینکه پسرش ولع یادگیری دارد، بسیار خشنود است. گوویندا هم رفتار و روح و افکار والای او را دوست دارد، اما سیذارتا احساس خلأیی در زندگی دارد و به خدا و آفرینش دنیا می‌اندیشد. او باید خویشتن خویش را بیابد….

سیذارتا و دوستش تصمیم گرفتند که از خانه پدری بروند و به ریاضت بپردازند. زندگی معمولی دیگر برای او مفهومی نداشت، دنیا برایش تلخ بود. تنها یک هدف داشت؛ تهی شدن از هر چیز: از آرزو، شادمانی و از رنج و اگر به نفس غلبه می‌کرد، همه چیز در او بیدار می‌شد و در خویشتن خویش غرق می‌شد. او هزاران بار از خود گریخته بود و بازگشت او اجتناب ناپذیر بود.

جست‌وجوی خویشتن موضوعی است که در همه فرهنگ‌ها و برای بسیاری از افراد در طول تاریخ مطرح بوده است. انسان‌های گوناگون برای رسیدن به این هدف، راههای متفاوتی را پیموده اند. با این کتاب، همراه با سیذارتا شوید و این جست‌وجو را از دیدگاه او دریافت کنید.

هرمان هسه در کتاب سیذارتا ضمن تحلیل مبانی فلسفه آسیائی (هندی)، اشتیاق خود را به یافتن روشی در جهت حل بحران جوامع بشری نشان داده‌است. داستان به گرد فرزند برهمانی دور می‌زند که در پی مداوا است. سیذارتا نام این جوان است که در راه رسیدن به مقصود، خود بینی و آلایش عشق شهوانی را که همانند زنجیرهای گران، مانعی بازدارنده بودند، به نرمی می‌گسلد و تضاد سرکش روح و زندگی را به فرایندی آشتی‌پذیر در نفس ریاضت کشیده خود مبدل می‌سازد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 300 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما