فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 337
  • بازدید دیروز : 397
  • بازدید کل : 1413530

پیوند ها

کتاب صوتی مزرعه حیوانات (قلعه حیوانات) از جورج اورول


کتاب صوتی مزرعه حیوانات (قلعه حیوانات) از جورج اورول

کتاب صوتی «مزرعه حیوانات (قلعه حیوانات)» از جورج اورول

 

درباره کتاب:

رمان معروف “قلعه‌ حیوانات” نوشته “اریک آرتور بلیر” ملقب به جورج اورول در سال 1943 نوشته شده و رمان پاد آرمان ‌گرایانه‌ای است که با گذشت بیش از نیم قرن از تاریخ نگارش این اثر، غالب تصاویر و جملاتش برای خوانندگان آن زنده و قابل لمس است.

رمان قلعه حیوانات با نثری ساده، طنزآمیز و سرگرم‌كننده، بسیار جذاب می‌باشد. زیباترین جمله كتاب این است: “همه چیز همان است که همیشه بوده و بعد ها نیز به همین منوال خواهد بود، زندگی نه بدتر می‌شود و نه بهتر و گرسنگی مشقت قوانین لایتغیر زندگی است” که بدین معناست که انقلاب کارگری بر پایه نظام کمونیسم پایدار نخواهد بود.

قلعه‌ حیوانات روایتی سمبلیک است. کتاب در مورد حیواناتی است که در اقدامی آرمان‌گرایانه و تحت تاثیر تفکراتِ خوک نظریه‌پردازی به نام “مِیجر پیر”، صاحب دو پای مزرعه یعنی “آقای جونز” را فراری می‌دهند و حکومت حیوانات را در جهت نیل به برابری و رهایی از تحکم ظالمانه انسان‌ها پایه‌گذاری می‌کنند. مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد که “ناپلئون” یکی از دو خوک پرنفوذ مزرعه و دارای سگ‌های درنده‌ تربیت شده است بر اساس یک توطئه، دیگر خوک پر نفوذ مزرعه (سنوبال) را فراری داده و خود جایگاه رهبریت این انقلاب نوپا را تصاحب می‌کند.

“آقای جونز” فردی دائم‌الخمر است که مالکیت مزرعه را بر عهده دارد، عدم کفایت وی در مدیریت مزرعه جرقه‌ اصلی انقلاب حیوانی را می‌زند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 3 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 140 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 39,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما