فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 23
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1413701

پیوند ها

کتاب صوتی ایام بی ‌شوهری از نسترن رها


کتاب صوتی ایام بی ‌شوهری از نسترن رها

کتاب صوتی «ایام بی ‌شوهری» از نسترن رها

 

درباره کتاب:

کتاب ایام بی‌شوهری، دربردارنده‌ی جریان روان ذهن نسترنرها است که نمادی از مردم جامعه متوسط شهری را نشان می‌دهد.

نسترن رها در کتاب ایام بی‌ شوهری یکی از معضلات اجتماعی امروز را بیان ‌می‌کند، سخت بودن ازدواج، بی رغبتی مردان برای تأهل و سخت گیری‌های بیش از اندازه خانواده‌ ها و توقعات غیر منطقی دختران و پسران از همسر آینده، بعضی از این معضلات هستند که باعث شده عده‌ زیادی از زنان در جامعه با بالا رفتن سن، شانس ازدواج را از دست بدهند و تنها زندگی کردن را در این جامعه بی ‌حساب و کتاب در پیش بگیرند.

غصه ‌ها و تنهایی ‌های شخصیت داستان ایام بی‌شوهری قابل درک است، نیاز به داشتن همدم و همسر، نیاز به آشیانه پر مهر و محبت، نیاز به فرزند همه این‌ها چیزهایی است که یک زن مجرد در سن چهل سالگی به شدت به آن نیاز دارد ولی محیط اجتماعی و قید و بندهای اخلاقی بسته به پایش، او را از دست یابی به آن‌ها محروم می‌کند.

گاهی که نه، بسیار اتفاق می‌افتد که در ذهن، با خود سخن بگویید، با دیگران حرف بزنید. کتاب «ایام بی‌شوهری» در برگیرنده جریان سیال ذهن راوی است که نمادی از مردم جامعه متوسط شهری است، با احساس مکرر تنهایی، احساسی که میان جامعه فرد- فرد شده شهری، درگیر مشغله‌های کاری و زندگی که پیر و جوان، متأهل و مجرد نمی‌شناسد. راوی داستان، این احساس درونی را بدون طرح ‌بندی زمانی و مکانی بازگو می‌کند. نسترن رها، تقریباً چهل‌ساله، مجرد و اهل تهران قصه ‌های زندگی و ایام تنهایی‌ اش را واگویه می‌کند. ایام تجرد، نقاهت، خشکسالی، جوانی، بیماری، پیری و... تنهایی برای او بسیار کشنده ‌است و.... داستان از «خانه» شروع می‌شود، روایتی که از همان ابتدا زمان و مکان را در هم می‌آمیزد، و در آن درهم آمیختگی است که ما حس خوبی می‌یابیم، «نسترن رها» همزاد دیرینه ماست که قصه ما را می‌گوید.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت و 40 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 220 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 39,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما