فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 694
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1414372

پیوند ها

کتاب صوتی میرا از کریستوفر فرانک


کتاب صوتی میرا از کریستوفر فرانک

کتاب صوتی «میرا» از کریستوفر فرانک

 

درباره کتاب:

کریستوفر فرانک فیلمساز، فیلمنامه‌نویس و نویسنده‌ی فرانسوی است. او در ۵ دسامبر ۱۹۴۲ در انگلستان متولد شده است و در ۲۰ دسامبر ۱۹۹۳ در پاریس درگذشته است. قابل ذکر است اطلاعات کمی از نویسنده در دست است. کتاب میرا در سال ۱۳۵۴ توسط لیلی گلستان به فارسی ترجمه شده است، و تنها کتاب ترجمه شده از کریستوفر فرانک در ایران می‌باشد.

این کتاب علی‌رغم داشتن قطر کم (۹۶ صفحه) مفاهیم بسیار زیاد و قابل تاملی را به خواننده عرضه می‌کند، به طوری که هرکس می‌تواند از دیدگاه خودش به بررسی و تحلیل تخصصی آن بنشیند. این کتاب را می‌توان از لحاظ مفاهیم فلسفی، جامعه شناسی، روانشناسی و سیاسی به طور تخصصی نقد و بررسی کرد.

این کتاب یک پادآرمان‌شهر را به تصویر می‌کشد و افرادی تک و توک که سعی می‌کنند مقاومت کنند. . میرا را می‌توان داستانی علمی تخیلی دانست ولی در عین حال داستانی سوررئالیستی نیز به‌شمار می‌رود. داستان میرا در جامعه‌ای رخ می‌دهد که در آن ارزش‌ها، ضدارزش شده‌اند.

در این جامعه همه باید به هم لبخند بزنند و اگر کسی از این کار طفره برود او را جراحی می‌کنند. سپس نقابی بر چهره‌اش می‌گذارند که قابل برداشتن نیست و بعد از مدتی جذب صورتش می‌شود و به همان حال می‌ماند. در این جامعه زوج وجود ندارد، یعنی مفهوم زوجیت معنا ندارد و همه به صورت گروهی به تفریح می‌روند. جامعه بر فرد مقدم است و حقوق دیگر انسان‌ها محترم‌تر.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 2 ساعت و 50 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 37,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما