فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 86
  • بازدید دیروز : 578
  • بازدید کل : 1427326

پیوند ها

کتاب صوتی برفک از دان دلیلو


کتاب صوتی برفک از دان دلیلو

کتاب صوتی «برفک» (پارازیت) از دان دلیلو

 

درباره کتاب:

این رمان داستان فردی به نام «جک گلدنی» است که چندین بار ازدواج کرده است. او به همراه همسرش و فرزندانش زندگی می‌کند و استاد مطالعات حزب نازی و هیتلر در دانشگاهی کوچک در مرکز ایالات‌متحده است.
این اثر رمانی علیه مصرف‌گرایی است، جریانی که در این قرن بیش‌ازپیش در حال سرعت گرفتن است. منتقدان این اثر را یکی از پرفروش‌ترین و تأثیرگذارترین رمان‌های ادبیات پسامدرن در چند سال اخیر ادبیات آمریکا می‌دانند درحالی‌که خود نویسنده این نظر را ندارد. «دان دلیلو» علاقه‌ای به طبقه‌بندی آثارش ندارد و تنها خودش را یک رمان‌نویس آمریکایی می‌داند. داستان کتاب «برفک» بازتابی از رفتارهای خانواده‌ای است که در دهه‌ی هشتاد در مواجهه با مصرف‌گرایی و تکنولوژی دچار یاس‌‌، پوچی و تردید‌های بنیادی می‌شوند. این اثر حدود چهار دهه‌ی پیش به نگارش درآمده است ولی مضمون آن بسیار قابل ‌درک برای خوانندگان ایرانی است زیرا در حال حاضر کشورهای در حال توسعه با این ‌چنین مشکلات و مسائلی درگیر هستند.

«ترس از مرگ» حسی است که برای بسیاری از انسان‌ها آشناست؛ احساس اینکه آخر داستان نزدیک است و اضطرابی که از روبه‌ رو شدن با نقطه‌ی پایان ما را دربرمی‌گیرد. این حس آشنا، بن‌مایه‌ اصلی کتاب است؛ داستانی پست ‌مدرن در نکوهش مصرف ‌گرایی جوامع امروزی و تسلطی که رسانه‌ها بر انسان‌ها دارند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 3 ساعت و 15 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 130 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما