فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 533
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1414211

پیوند ها

کتاب صوتی نانا از امیل زولا


کتاب صوتی نانا از امیل زولا

کتاب صوتی «نانا» از امیل زولا

 

درباره کتاب:

داستان کتاب نانا در سال هزار هشتصد و شصت و هشت شروع می‌شود. نانا فرزند مردی معتاد به الکل به اسم کوپو است. نانا زنی هر جایی است که شغل او بودن با این و آن در ازای اندکی پول است. او پس از مدتی از این طرز زندگی منزجر شده و در پی شروع زندگی جدیدی برای خود است که روایت چالش ها و رنج های او را در داستان میخوانیم.

این کتاب شاهکار نویسنده معروف فرانسوی، امیل زولاست و برای معرفی کتاب همینقدر کافیست که گفته شود، هنگامیکه داستان “نانا” در فرانسه منتشر شد، هزاران نفر برای خرید آن به کتابفروشی ها حمله آوردند.

در اینجا بی تناسب نیست که خوانندگان را آگاه سازیم که امیل زولا چگونه داستان نانا را بوجود آورد.
روزی زولا با دوست نقاش خود در رستورانی نشسته و مشغول خوردن غذا بودند که پاسبانان وارد رستوران شدند. در آن روزها زنان فاحشه را که تنها و بی مرد بودند، به حکم قانون بازداشت می کردند. وقتی پاسبانان داخل رستوران شدند، فاحشه های بی مرد از هر سو فرار کردند و به مردان پناه بردند و یک زن روسپی هم به امیل زولا پناه آورد. زولا او را بر سر میز نشاند و سرگذشتش را پرسید و دوست نقاش تصویرش را کشید. زن فاحشه گفت: «نامم نانا است.» زولا تصویر آن زن را از نقاش گرفت و بالای آن با خط درشت نام نانا را نوشت و گفت: داستان آینده من همین خواهد بود. و وقتی کتاب نانا منتشر شد، به طوری مورد استقبال عموم قرار گرفت که ناشر آن حاضر شد که چندین برابر دستمزدی که با زولا قرار گذاشته بود، به او بپردازد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 6 ساعت و 40 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما