فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1413679

پیوند ها

کتاب صوتی امپراطوری ایران از دان ناردو


کتاب صوتی امپراطوری ایران از دان ناردو

کتاب صوتی «امپراطوری ایران» از دان ناردو

 

درباره کتاب:

در طول تاریخ نقاط تحول ‌انگیز زیادی وجود دارد که بسیار تاثیرگذار بر روند زندگی مردمان بعد از آن واقعه بوده است. ورود اسلام به امپراطوری ایران باستان یکی از وقایع مهمی است که تا امروز زندگی مردم کشور ایران را تحت تاثیر خود قرار داده است. این اتفاق طی حملات مکرری به امپراطوری ساسانی به وقوع پیوسته که برای اطلاع دقیق از روند شکل‌گیری این حملات و ورود یک دین جدید به یک سرزمین پهناور و متمدن لازم است از پیش از آن اتفاق‌ ها اطلاع داشته باشیم. دان ناردو، تاریخ‌ دان اهل آمریکا در این باره کتاب امپراطوری ایران را نگاشته است. کتاب امپراطوری ایران سرزمین ایران پیش از ورود اسلام و روابطش با کشورهای دیگر را توضیح می‌دهد.

کتاب امپراطوری ایران در هفت فصل اصلی تاریخ هخامنشیان را تشریح می‌کند و از علل و عواملی که سبب موفقیت‌ها و شکست‌های این حکومت پرقدرت شده سخن می‌گوید. دان ناردو ابتدا «رویدادهای مهم در تاریخ امپراطوری ایران» را مطرح می‌کند و با سوال «آیا یونان خوب و ایران بد بود؟» ذهن خواننده را وارد چالش کتاب تاریخی امپراطوری ایران می‌کند. به‌دنبال این دو بخش، هفت فصل اصلی کتاب است که عبارتند از «خاور نزدیک باستان : چهار راه فرهنگ ها»، «مردی خردمند و با استعداد : کوروش بزرگ امپراتوری ایجاد می کند»، «کمبوجیه و داریوش : گسترش امپراتوری»، «شاهان، رعایا و بردگان : زندگی در ایران آن روز»، «گام نخست به سوی اروپا : داریوش در برابر یونانیان»، «توانایی سترگ تحقق نیافته : خشایارشا در برابر یونانیان» و «سایه کم رنگ امپراتوری بزرگ : افول و سقوط ایران».

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 4 ساعت

حجم فایل دانلودی: 300 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما