فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 63
  • بازدید دیروز : 683
  • بازدید کل : 1431023

پیوند ها

کتاب صوتی بخواهيد تا به شما داده شود از استر هيكس


کتاب صوتی بخواهيد تا به شما داده شود از استر هيكس

کتاب صوتی «بخواهيد تا به شما داده شود» از استر هيكس

 

درباره کتاب:

در زندگی به دنبال چه هستید؟ بهبود روابط؟ بهبود اوضاع مالی؟ بهبود وضعیت سلامتی تان؟ آیا به دنبال شغل مورد علاقه تان هستید؟ یا به دنبال جذب زوج مناسب؟ اگر می خواهید تمامی این موارد را داشته باشید این کتاب راه دستیابی به آنها را به شما می ‌آموزد.
این کتاب پاسخی است برای آن که چطور باشید و چطور عمل کنید و هرچیزی را که باعث خوشحالی شما می شود بتواند به دست آورید . این کتاب همچنین به شما یاد می دهد که چطور نباشید و چطور عمل نکنید و چطور چیزهایی را که باعث ناخشنودی شما می شود از خود دوری کنید.

یکی از ارزشمندترین نکات درباره کتاب بخواهید تا به شما داده شود آن است که بیست و دو روش کارآمد ارایه می کند تا بتوانیم به آنچه می خواهیم برسیم. مهم نیست کجا و در چه موقعیتی هستیم، مهم این است که این کتاب در هر حال روشی را پیش روی ما می گذارد تا زندگیمان را شاد و پر نشاط کنیم. با خواندن این کتاب خواهید فهمید که روابط، سلامت و امور مالی شما تابع قوانینی است که با حرکت در جهت آن ها زندگیتان را متحول می کنید. حق مسلم شماست که زندگیتان پر از چیزهای خوب و نیکو باشد و این کتاب به شما یاد می دهد چگونه به حق خود برسید.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 9 ساعت و 45 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 260 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما