فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 624
  • بازدید دیروز : 578
  • بازدید کل : 1427864

پیوند ها

کتاب صوتی هنر تأثیرگذاری از کریس وایدنر


کتاب صوتی هنر تأثیرگذاری از کریس وایدنر

کتاب صوتی «هنر تأثیرگذاری» از کریس وایدنر

 

درباره کتاب:

کتـاب هنر تأثیـرگذاری، اثر کریس وایدنر، داستانی بر پایه‌ مفاهیم اصولی و بنیادی را در مورد اثر گذاشتن و نفوذ کردن در دیگران روایت می‌کند. این کتـاب تأثیـر را بـه معنای تغییر نـگاه و تفکر و رفتارهای دیگران می‌داند. ‌‌‌‌ کریـس وایندر، در این کتاب، بر این نکته تاکید دارد که برای موفقیت در حرفه و زندگی شخصی، باید توانایی تأثیر گذاری بر دیگران را داشته باشیم. یکی از مهم‌ترین مهارت ‌هایی که هر رهبر و فروشنده‌ای باید آن را کسب کند، هنـر تأثیـرگذاری است.

در این کتـاب، داستان «مـارک» را می‌شنویم که به تازگی از دانشگاه فارغ‌ التحصیل شده و در پی داشتن زندگی متفاوتی است. ‌‌‌‌ او دوره‌ی دبیرستان، در سه رشته‌ی ورزشی، کار می‌کرد؛ راگبی، بسکتبال و بیس‌بال، با اینکه همیشه در لیگ‌های دسته اول بازی می‌کرد، اما آنقدر حرفه‌ای نبود که وارد لیگ برتر شود، بعد از این جریان تصمیم گرفت تا در دانشگاه، به جای ورزش، درس را ادامه دهد و...

چرا شنیدن کتاب صوتی هنـر تأثیر گذاری را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ کسانی از شنیدن این کتاب صوتی بهره خواهند برد که به دنبال تغییرات اساسی در زندگی خود هستند و به موفقیت در سطوح بالای زندگی شخصی و حرفه ‌ای خود فکر می‌کنند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 2 ساعت و 20 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 190 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما