فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 82
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1413760

پیوند ها

کتاب صوتی از کاه کوه نسازید از ریچارد کارلسون


کتاب صوتی از کاه کوه نسازید از ریچارد کارلسون

کتاب صوتی «از کاه کوه نسازید» از ریچارد کارلسون

 

درباره کتاب:

این کتاب به شما آموزش می دهد چطور به موضوعات پیش پا افتاده زندگی اجازه ندهید شما را عصبی کند. نویسنده کتاب، ریچارد کارلسون، راهکارهایی سنجیده و خردمندانه را برای حفظ آرامش، در بحبوحه زندگی پرشتاب و پراسترس ارائه می دهد. به کمک این راهکارها می آموزید تا با بهره گیری از تغییرات جزئی، مشکلات را با ژرف نگری بیشتری ببینید.

چگونه زندگی کردن یکی از مسائل است که همواره ذهن انسان ها را به خود مشغول نموده است. هر کس راهی را شناخته و به دیگران توصیه می کند.گاهی راه های خوب که زندگی افراد را به مراتب بالاتر، عشق و سلامتی روحی و روانی بیشتر ارتقا می دهد. گاهی نیز راههایی بد و منفی که زندگی افراد مستعد را به سوی سقوط و شکست سوق میدهد . انسان مختار و صاحب اراده میباشد، پس انتخاب با اوست. پیشنهادات این کتاب زندگی توام با سلامتی روحی و روانی و عشق را به شما مینمایاند. حال انتخاب با شماست. دوست دارید آرام، متین، سبکبال، برون گرا، خوش بین و بهتر یا نا آرام، بی قرار، افسرده، دورن گرا، بدبین و بدتر باشید.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 6 ساعت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما