فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 367
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1428236

پیوند ها

کتاب صوتی سرچشمه‌‌ های دانایی و نادانی از كارل ريموند پوپر


کتاب صوتی سرچشمه‌‌ های دانایی و نادانی از كارل ريموند پوپر

کتاب صوتی «سرچشمه‌‌ های دانایی و نادانی» از كارل ريموند پوپر

 

درباره کتاب:

كارل ريموند پوپر در این اثر دو رویکرد اساسی تجربه‌گرایی و خردگرایی را مطرح می‌کند و با بینش نقادانه‌ی خود آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد. نویسنده در دو فصل آخر، به ارائه چکیده‌ی مفاهیم و نتیجه پرداخته است. این کتاب، یک اثر مختصر و مفید در باب بازاندیشی و دگراندیشی است.
این رساله‌ کوچک، محتوی یکی از مهم‌ترین نظریه‌ها، و بهتر بگوییم محتوی لب‌ لباب نظریات فلسفی پوپر در زمینه شناخت آگاهی و شناخت‌شناسی و ارزش و اعتبار نسبی فرضیه‌ها و تئوری‌های علمی و قابل ردبودن آن‌ها و عدم قاطعیت دانسته‌ های بشری است؛ ضمن آن‌که، چون برای سخنرانی تنظیم‌شده به زبانی ساده‌ تر از آثار دیگر او و طبعاً سودمندتر برای همگان به نوشته درآمده است. گفت‌وگو دربارهٔ نظریات پوپر، به‌ویژه هنگامی که این نظریه‌ها در زمینهٔ علوم انسانی به‌ کار می‌رود و بر جامعه‌های انسانی انطباق می‌یابد، گسترده و پردامنه است. تا آن‌جا که هیچ اندیشمندی نیست که از کنار حرف‌های او بی‌اعتنا بگذرد و عقایدش را نادیده انگارد و اما برای همگان کمترین سود خواندنِ آثار پوپر، به‌ویژه این کتاب کوچک اما پرمحتوا آمادگی برای «بازاندیشی» و تحمل «دگراندیشی» است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 1 ساعت و 55 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما