فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 323
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1414001

پیوند ها

کتاب صوتی دام شیطان از جان بیور


کتاب صوتی دام شیطان از جان بیور

کتاب صوتی «دام شیطان» از جان بیور

 

درباره کتاب:

جان بیور در کتاب دام شیطان، یکی از فریبکارانه ترین نیشهای شیطان را افشا میسازد. فریبی که او علیه ایمانداران به کار میبندد تا آنها را از خواندگی الاهی شان بازدارد! بسیاری از مردم با این نیش گزیده شده اند و خود از آن آگاه نمیباشند.

ساده نباشید، عیسا میگوید: “از لغزشها گریزی نیست” (لوقا 17: 1). شما نمیتوانید انتخاب کنید که مورد آزار و حمله قرار نگیرید، اما میتوانید پاسخ و واکنش خود را برگزینید. اگر با آزارها و حملات به درستی برخورد کنید، به جای آنکه تلخ تر شوید، نیرومندتر خواهید شد. فقط زمانی قادرید واکنش درستی نشان دهید که رابطه صمیمانه ای با خدا داشته باشید.

جان بیور از طریق این پیغام شما را نیرو می بخشد تا در مسیر اراده خدا باقی بمانید و از زنجیر شک و عدم اعتماد، آزاد شوید. شما میتوانید از اندیشه قربانی بودن رها شوید، و بدون بارهای سنگین آزردگی و سرخوردگی زندگی نمایید. هنگامی که مرحله بالاتری از سرسپردگی به خدا را کشف می کنید، زندگیتان با بخشش، آشتی و شادی و خوشیِ همواره رو به تزاید، آکنده خواهد شد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 6 ساعت و 50 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 190 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما