فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 622
  • بازدید دیروز : 578
  • بازدید کل : 1427862

پیوند ها

کتاب صوتی دشمنان از آیساک باشویس سینگر


کتاب صوتی دشمنان از آیساک باشویس سینگر

کتاب صوتی «دشمنان» از آیساک باشویس سینگر

 

درباره کتاب:

«دشمنان (یک داستان عاشقانه)» داستانی جذاب و پرحادثه است که چهره‌ی جنگ را و مهم‌تر از آن بازتابش در آدم‌هایی که آن را با تمام وجود لمس کرده‌اند نشان می‌دهد. اما اصل روایت روابط انسانی را به چالش می‌کشد. روی مرز عشق و خیانت راه می‌رود و انسان را با وجدان درونی خودش درگیر می‌کند. روایت این رمان آن‌ قدر تصویری‌ست که موقع خواندن آن انگار در حال دیدن فیلمی هستید که جلوی چشمان ‌تان اجرا می‌شود.

خلاصه داستان:
یک پناهنده و نجات یافته از جنگ جهانی دوم به اسم هرمان برودر، پیش از آن که بداند، سه زن را در زندگی خود می یابد: یادویگا، رعیتی لهستانی که او را از چشم نازی ها پنهان کرد؛ ماشا، عشق زیبارو و واقعی هرمان؛ و تامارا، همسر اول او که به شکل معجزه آسایی از مرگ نجات یافته است. هرمان که از فرط مشکلات، مات و مبهوت شده و در عین حال، فرار از آن ها را در زندگی کنار گذاشته است، با احساسی از عذابی قریب الوقوع و ابدی در خیابان های نیویورک، وقت می گذراند. کتاب دشمنان، بازگشت دوباره نجات یافتگان هولوکاست به متن اجتماع را مورد بررسی قرار می دهد. دوران هیتلر، اثرات خود را بر ذهن آنان گذاشته و حتی وقتی که هرمان، این شانس را به دست می آورد تا برای شروعی دوباره به آمریکا مهاجرت کند، زندگی را پیچیده تر و جان فرساتر از توان خود می یابد. او به عنوان شوهر سه زن، به یک متقلب، فریبکار و دروغگو تبدیل می شود. در داستان هرمان، زندگی خانوادگی و تک همسری، ارزش هایی از دست رفته هستند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 7 ساعت و 10 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 370 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما