فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 369
  • بازدید دیروز : 680
  • بازدید کل : 1430646

پیوند ها

کتاب صوتی پرسش هایی از مارکس از تری ایگلتون


کتاب صوتی پرسش هایی از مارکس از تری ایگلتون

کتاب صوتی «پرسش هایی از مارکس» از تری ایگلتون

 

درباره کتاب:

گارش این کتاب از یک فکر جذاب شروع شد: آیا ممکن است آشناترین انتقادهای وارد به کار مارکس همگی اشتباه باشند؟ و اگرنه تماماً نامعقول، عمدتاً چنین باشند؟

این بدان معنا نیست که مارکس هرگز قدمی برخطا برنداشت، من از آن دست چپ‌هایی نیستم که ابتدا تظاهر می‌کنند که به همه چیز می‌شود انتقاد کرد، اما وقتی از ایشان می‌خواهند سه نقد جدی به مارکس وارد کنند سگرمه ‌هایشان درهم می ‌رود و لب از لب وا نمی‌کنند. این کتاب به ‌خوبی نشان می‌دهد که من خود دربارۀ برخی از آرای او تردیدهایی دارم. ولی آرای مارکس دربارۀ اهم مسائل زمان خود آن‌ قدر صحیح بود که مارکسیست خواندن خویش کار معقولی به نظر آید.

در این کتاب ده فقره از رایج‌ ترین انتقادها به مارکس را، نه به ترتیب اهمیتشان آورده‌ام و کوشیده ‌ام آن‌ها را یک ‌به ‌یک رد کنم. هدف دیگرم آن بود که در جریان این کار درآمدی روشن و قابل‌فهم به تفکر او برای کسانی عرضه کنم که با کار مارکس آشنایی چندانی ندارند.

در این کتاب حرف چندانی دربارۀ مارکسیسم در مقام نقدی فرهنگی و اخلاقی نگفته ‌ام. چراکه عموماٌ از این منظر ایراد چندانی به مارکسیسم وارد نکرده‌اند و از این روی پرداختن به آن در این کتاب وجهی ندارد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 8 ساعت و 40 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 160 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما