فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 68
  • بازدید دیروز : 393
  • بازدید کل : 1429665

پیوند ها

کتاب صوتی عشق بی پیرایه از واندالوونا واسیلوسکا


کتاب صوتی عشق بی پیرایه از واندالوونا واسیلوسکا

کتاب صوتی «عشق بی پیرایه» از واندالوونا واسیلوسکا

 

درباره کتاب:

کتاب عشق بی ‌پیرایه ماجرای عشق ماریا به همسرش می ‌باشد. او یک پرستار مهربان و محبوب است که در پشت جبهه‌ های جنگ جهانی دوم مشغول به خدمت ‌رسانی است. همسرش سرباز است و ماریا بی‌صبرانه منتظر بازگشت اوست. او خالصانه به تمام مجروحین محبت می ‌کند و به آن‌ها امید می‌دهد.
یکی از پزشکان بخش دلباخته قدیمی ماریا است و بعدها همین مسئله او را بر سر دوراهی قرار می ‌دهد. کتاب فضای جنگ و آسیب‌ها و مشکلات کشور جنگ‌زده لهستان را توصیف می‌کند. نویسنده از قواعد واقع‌ گرای سوسیالیستی برای نوشتن کتاب استفاده کرده و لحظاتی بی‌نظیر را خلق کرده است که تمام انسان‌هایی که روزی جنگ را تجربه کرده‌اند می‌توانند با اشخاص این کتاب همزادپنداری کنند. توصیف فضای احساسی و عاشقانه، انتظار سخت و طولانی، فضای متشنج جنگ جهانی، همه این‌ها در کنار هم هنر نویسنده را به رخ می‌کشد.

واندالوونا واسییلوسکا در سال 1905 در شهر کراکوف لهستان متولد شد. او در تشکیل جمعیت میهن پرستان لهستانی و تاسیس نخستین ارتش لهستانی که به خاطر آزادی لهستان مبارزه می‌کرد، کوشش فراوان نمود. او به خاطر کارهای ادبی و اجتماعی‌ اش به اخذ نشان‌ های افتخار فراوان و نشان‌ های جمهوری مردم لهستان مفتخر شده است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 190 مگابایت

 

شنیدن نمونه


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما