فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 218
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1428087

پیوند ها

کتاب صوتی اکسیر از دیپاک چوپرا


کتاب صوتی اکسیر از دیپاک چوپرا

کتاب صوتی «اکسیر» از دیپاک چوپرا

 

درباره کتاب:

کتاب اکسیر شامل "بیست درس معنوی برای آفرینش زندگی دلخواه" است که دکتر "دیپاک چوپرا" آن را به نگارش در آورده است. اخیرا دیپاک چوپرا به دنیای داستان ورود کرده و این حرکت او نتایج متفاوتی را به همراه داشته است. این بار ، او مقداری از فرهنگ عامیانه را در "بیست درس معنوی برای آفرینش زندگی دلخواه" آمیخته است. "دیپاک چوپرا" با استناد به افسانه های کاملوت و استفاده از آرتور و مرلین به عنوان استعاره هایی از جوینده ی جاویدان و خرد درونی ، ابزارهایی را برای یافتن افسون در آن ها به خوانندگان می دهد.
این کتابی است که حکمت هندو را در داستان شاه آرتور و جادوگر مرلین باز می کند. به جای اینکه مستقیما به خواننده آموزش دهد ، این درس از طریق داستان هایی درباره مرلین و آرتور جوان ارائه می شود. هر درس دارای یک داستان ، یک توضیح از درس و یک توضیح از معنی استفاده از درس در زندگی شما است. این یک روش هوشمندانه برای معرفی این مفاهیم معنوی به فردی است که در فرهنگی متفاوت پرورش یافته است ، خصوصا اگر شخص به داستان های شاه آرتور علاقمند باشد. حتی اگر در جستجوی مفاهیم معنوی هم نیستید ، می توانید از خواندن این کتاب درس های زندگی کسب کنید.
بخش نخست کتاب اکسیر از ذهن خواننده را برای ورود به جهان کیمیاگر آماده می کند و پس از آن در بخش دوم کتاب، "بیست درس معنوی برای آفرینش زندگی دلخواه" ارائه می شود. در بخش سوم و آخر کتاب هفت گام کیمیاگری را آموزش می دهد و این گام ها خلاصه ای از همه آن چیزی است که مرلین به آرتور آموخته است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 6 ساعت و 40 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما