فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 382
  • بازدید دیروز : 1465
  • بازدید کل : 1433467

پیوند ها

کتاب صوتی شفای کودک درون از لوسیا کاپاچیونه


کتاب صوتی شفای کودک درون از لوسیا کاپاچیونه

کتاب صوتی «شفای کودک درون» از لوسیا کاپاچیونه

 

درباره کتاب:

این کتاب کمکتان می‌کند تا شادمانه گذشته را رها کنید و هوشیارانه در این لحظه حضور یابید. در بخشی از متن این کتاب می‌خوانید: «همه‌ی ما درونمان کودکی داریم که بخش احساسی و عاطفی وجود ماست. این کودک، بازیگوش و شهودی و خلاق و خودانگیخته است. اگرچه اغلب اوقات زیر نقاب بالغانه‌یی که به چهره می‌زنیم پنهان می‌ماند. کلید انس و الفت در روابط، شادابی و طراوت و تندرستی، کشف گنجینه‌ های درون و آگاهی از ضمیر نورانی خویشتن، جملگی در دست‌ های اوست. بادا به شفای او بشتابیم. این کودک عزیز، بخش ارزشمند و نازنین وجودتان و منتظر توجه هوشیارانه‌ شماست. خانم دکتر لوسیا کاپاچیونه – کاشف اقتدار نوشتن و نقاشی با دست غیرمسلط – روانشناس و درمانگر و هنرمندی بلند آوازه و مشاور بخش پرورش تخیل سازمان والت دیسنی است.

با خواندن این کتاب درمی یابیم که همه ما در درونمان کودکی داریم که بخش احساسی و عاطفی وجود ماست . این کودک بازیگوش و خلاق و خودانگیخته است و کلید انس و الفت در روابط شادابی و طراوت و تندرستی کشف گنجینه های درون و آگاهی از ضمیر نورانی خویشتن جملگی در دستهای اوست بادا به شفای او بشتابیم که این کودک عزیز بخش ارزشمند و نازنین وجودتان و منتظر توجه هوشیارانه شماست این کتاب به شما کمک می کند تا شادمانه گذشته را رها کنید و هشیارانه در این لحظه حضور یابید.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 230 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما