فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 39
  • بازدید دیروز : 660
  • بازدید کل : 1431659

پیوند ها

کتاب صوتی ماتریکس الهی از گرگ برادن


کتاب صوتی ماتریکس الهی از گرگ برادن

کتاب صوتی «ماتریکس الهی» از گرگ برادن

 

درباره کتاب:

"ماتریکس الهی" یا آن گونه که در عنوان فرعی آن ذکر شده "پلی میان زمان، فضا، معجزه ها و باورها" کتابی است نوشته ی "گِرِگ برادن" که خواننده را با مطالب خود شگفت زده خواهد ساخت. بین سال های 1993 تا 2000 میلادی، یک مجموعه از آزمایش های تکان دهنده مدارک قابل توجهی را آشکار ساخت. این مدارک در واقع نشانه هایی از یک شبکه ی انرژی بود که همه چیز را در زندگی و جهان ما به هم متصل می نمود؛ این شبکه ی انرژی "ماتریکس الهی" نامیده می شود. "ماتریکس الهی" پاسخی علمی به وجود قانون جذب بوده و اصول مطرح شده را با فیزیک کوانتوم پشتیبانی می کند. ذهن و افکار ما، بزرگ ترین ابزاری است که در اختیار ما قرار گرفته و کتاب هایی همچون "ماتریکس الهی" اثبات می کنند که چطور جهت دادن به افکارمان در یک مسیر خاص، به ما کمک می کند آنچه را که می خواهیم به دست آوریم.
از ترمیم و شفای بدن هایمان گرفته تا موفقیت در شغل، روابط و صلح میان ملت ها، این مدارک جدید نشان می دهند که هر یک از ما توانایی این را در درون خود داریم که مستقیما با نیرویی که تمام کائنات را به هم متصل کرده، در مورد هر چیزی صحبت کنیم. چه می شد اگر قدرتی در درون شما وجود داشت که ایجاد لذت می نمود، رنج ها را التیام می بخشید و بین ملت ها صلح و آشتی برقرار می کرد؟ در صورتی که می دانستید چطور از این قدرت در زندگی روزمره خود بهره ببرید، آنگاه زندگیتان چقدر نسبت به حیات کنونی شما متفاوت می شد؟ به "گرگ برادن" ملحق شوید تا در این سفر که "پلی میان زمان، فضا، معجزه ها و باورها" خواهد زد، علم و معنویت و معجزات را از زبان "ماتریکس الهی" دریافت نمایید.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 6 ساعت 

حجم فایل دانلودی: 240 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما