فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 715
  • بازدید دیروز : 601
  • بازدید کل : 1434401

پیوند ها

کتاب صوتی تصویر بزرگ از شان کارول


کتاب صوتی تصویر بزرگ از شان کارول

کتاب صوتی «تصویر بزرگ» از شان کارول

 

درباره کتاب:

شان کارول (به انگلیسی: Sean M.Carroll) فیزیکدان آمریکایی و عضو هیئت علمی دانشگاه شیکاگو است. زمینه کاری او نسبیت عام و ماده تاریک است.

شان کارول از پیش به خاطر نوشته های زیبا و روشنش در باره ی چالش برانگیزترین برداشتها در فیزیک مدرن در سطح بین المللی تحسین شده بود. او با استفاده از ذکاوت خارق العاده اش نه تنها در باره ی بوزون های هیگز و ابعاد اضافی، بلکه در باره ی عمیقترین مسائل شخصی، از قبیل ما کجا هستیم؟ ما کی هستیم؟ آیا احساسات، باورها، امید و رؤیاهای ما در نهایت در خلاء جهانی بی معنی هستند؟ بعنوان یکی از بزرگترین متفکران اومانیست نسل خودش ظاهر شده است. آیا هدف و معنی انسانها فراخور یک دیدگاه علمی‌از جهان است؟ در فصل های کوتاهی مملو از حکایت های مسحور کننده ی تاریخی، حاشیه رفتن های شخصی، و به نمایش گذاشتن های موشکافانه، خوانندگان تفاوت بین طرز کار جهان در سطح کوانتومی، سطح کائناتی، و سطح انسانی– و بعد از آن چگونگی پیوند هر یک با دیگری را - یاد می‌گیرند. ارائه ی اصولی که هدایت کننده ی انقلاب علمی‌از داروین و آنشتاین گرفته تا خاستگاه حیات و جهان که کرول به نمایش گذاشته بطور خیره کننده ای منحصر به فرد است. کرول نشان می‌دهد که چگونه یک سیلی از اکتشافات در چند صد سال اخیر دنیای ما را تغییر داده و واقعاً چه چیزی برای ما اهمیت دارد. عظمت فضا و زمان زندگی ها ی ما را طوری تحقیر کرده که هرگز چنین نشده بودند، اما قدرت ما برای فهم و معنی دادن به زندگی آن را باز خرید کرده است.

کتاب تصویر بزرگ یک دیدگاه بی سابقه علمی است که سالها در قفسه های کتاب در کنار کارهای امثال استیفن هاوکینز، کارل سیگن، دنیل دنت، و ای. او. ویلسون باقی خواهد ماند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 23 ساعت

حجم فایل دانلودی: 970 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 45,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما