فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 211
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1428080

پیوند ها

کتاب صوتی ندای کوهستان از خالد حسینی


کتاب صوتی ندای کوهستان از خالد حسینی

کتاب صوتی «ندای کوهستان» از خالد حسینی

 

درباره کتاب:

کتاب صوتی ندای کوهستان نوشتهٔ خالد حسینی، ماجرای شگفت‌ انگیز خواهر و برادری را روایت می‌کند که در کشور افغانستان زندگی می‌کنند و پدر آن‌ها به خاطر فقر و نداری، دختر سه‌ ساله‌اش را به یک زوج ثروتمند می‌فروشد.

«عبدالله» ده ساله است و با خواهرش «پری»، رابطه نزدیکی دارد. اما پدر آن‌ها به‌خاطر فقر و مشکلات مالی مجبور می‌شود دخترش را به خانوادهٔ دیگری بفروشد. این اتفاق زندگی پری را دگرگون می‌کند و باعث می‌شود او به همراه خانواده جدیدش به فرانسه مهاجرت کند. عبدالله از دوری خواهرش بسیار غمگین است. اما طولی نمی‌کشد که به علت مشکلات کشور افغانستان زندگی خودش نیز دچار تحولات عظیمی می‌شود.

ماجرای اصلی کتاب ندای کوهستان از زمانی آغاز می‌شود که عبدالله به کالیفرنیا مهاجرت می‌کند. خالد حسینی کاری کرده که شما در همان اولین صفحات این رمان حضور خود را در فضای داستان حس کنید. او در این اثر خود نیز مانند دیگر داستان‌هایش به سختی‌ها و مشکلات مردم افغانستان پرداخته و این بار اما از سبک جدیدی در روایت داستان استفاده کرده که باعث جذابیت زیاد آن شده است.

 

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 6 ساعت و 45 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 270 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما