فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 297
  • بازدید دیروز : 680
  • بازدید کل : 1430574

پیوند ها

کتاب صوتی پرنده من از فریبا وفی


کتاب صوتی پرنده من از فریبا وفی

کتاب صوتی «پرنده من» از فریبا وفی

 

درباره کتاب:

رمان «پرنده‌ی من» نوشته‌ «فریبا وفی» داستان‌ نویس معاصر است. راوی این اثر که از موفق‌ ترین آثار ادبی سال‌های اخیر محسوب می‌شود، مانند دیگر داستان‌ های این نویسنده یک زن است. کتاب در پنجاه و سه فصل‌ کوتاه نوشته شده است. هر یک از فصل‌ ها شبیه یک داستان کوتاه‌ است که نویسنده با هنرمندی آنها را همچون قطعات پازل کنار هم قرار داده و داستان را روایت می‌ کند.

در بخشی از داستان می‌خوانیم:
سکوت من گذشته دارد. به خاطر آن بارها تشویق شده‌ام. هفت هشت ساله بودم که دانستم هر بچه‌ای آن را ندارد. سکوت من اولین دارایی‌ام به حساب می‌آمد. ... درطول سال‌هایی که بعد از آن آمد بارها مورد تحسین زن‌ های خانوادمان قرار گرفتم به خاطر توداری‌ام. به خاطر رازداری‌ ام. خیلی زود فهمیدم که به یک صندوقچه می‌ مانم با دری کیپ و پر از راز. امیر از سکوت‌ های من کلافه می‌شد. سکوت من او را می‌ ترساند. کم‌ کم عادت به پرحرفی پیدا کردم حتی در مواقعی که لازم نبود. سال‌ها بعد یاد گرفتم که حرف می‌ تواند حتی مخفیگاهی بهتر از سکوت باشد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 4 ساعت 

حجم فایل دانلودی: 210 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما