فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 535
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1414213

پیوند ها

کتاب صوتی منم ملاله - ملاله یوسف زی - کریستینا لم


کتاب صوتی منم ملاله - ملاله یوسف زی - کریستینا لم

کتاب صوتی «منم ملاله - ملاله یوسف زی»

نویسنده: کریستینا لم

 

درباره کتاب:

ملاله یوسف‌زی، دختر پاکستانی است که در اکتبر ۲۰۱۲ مورد اصابت گلوله‌ طالبان قرار گرفت و پس از این ترور ناموفق، به نمادی از تلاش برای صلح تبدیل شد. کتاب حاضر، خاطرات ملاله را در بر دارد از زمانی‌که مورد اصابت گلوله طالبان قرار گرفت تا زمانی‌ که به انگلیس منتقل شد. او همچنین در این کتاب به شرح فعالیت‌ های فرهنگی‌ اش در محل سکونتش دره سوات می‌ پردازد که یکی از مراکز حضور طالبان در پاکستان است.

در مقدمه‌ کتاب می‌خوانیم: «اهل کشوری هستم که در نیمه‌ شب متولد شد و من هنگامی که داشتم می‌مردم درست بعد از نیمروز بود. یک سال پیش خانه را به مقصد مدرسه ترک کردم و هرگز برنگشتم. من هدف گلوله‌ی طالبان قرار گرفتم و بیهوش مرا با هواپیما از پاکستان خارج کردند. بعضی‌ها می‌گویند هرگز برنمی‌گردم اما قویا ایمان دارم که برمی‌گردم، بریدن از کشوری که دوستش دارید چیزی نیست که هر کس آرزویش را داشته باشد. حالا هر صبح که چشم‌هایم را باز می‌کنم آرزو دارم اتاق قدیمی‌ام که پر از وسایلم است، لباس‌هایم که در این سوی و آن سوی آن پراکنده است و جایزه‌های مدرسه‌ام در داخل قفسه‌ ها را ببینم. در عوض حالا در کشوری هستم که پنج ساعت با کشورم پاکستان و منزلم در سوات فاصله دارد، اما کشورم به قرن‌ ها عقب‌ تر از این برمی‌ گردد.» کتاب حاضر در پنج بخش تدوین شده است. «قبل از طالبان»، «دره‌ مرگ»، «سه دختر، سه گلوله»، «بین مرگ و زندگی»، و «زندگی برای بار دوم» عناوین بخش‌ های کتاب هستند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 11 ساعت و 20 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 460 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما