فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 331
  • بازدید دیروز : 553
  • بازدید کل : 1440161

پیوند ها

دیکشنری تصویری جملات فرانسوی


کتاب دیکشنری تصویری جملات فرانسوی از انتشارات DK است که یکی از معتبرترین موسسات آموزش زبان در انگلستان است. این کتاب 200 صفحه است و کیفیت خیلی خوبی داره و امکان جستجو هم داره.

 

 

اما ویژگی اصلی این کتاب :

ویژگی خاص این کتاب اینه که در این کتاب بجز لغات، شما با اصطلاحاتی که با هر لغت ساخته میشه آشنا میشید. بخش اول کتاب شامل اصطلاحات روزمره فرانسوی است

. احوالپرسی، و یک مکالمه کوتاه و ساده و معرفی خودتان به فرانسه و شغلتون و علایقتون

. آشنایی با روزهای هفته ، ماه ، آب و هوا ، زمان و ساعت

. آشنایی با ماشین ها ، راندن ، جاپارک پیدا کردن ، علائم رانندگی،

. جملات مرتبط با سایر روش های مسافرت داخل شهری ، از پرسیدن ایستگاه اتوبوس تا خرید بلیط مترو و گرفتن تاکسی و خرید بلیط هواپیما و سوال در مورد گیت پرواز و خلاصه هر چی لازمه در مورد مسیرها بدونید.

. رفتن به رستوران، سفارش غذا، سوالات در مورد غذاهای گیاهی، نوع پرداخت در رستوران، ، نوشیدنی بعد غذا ، نام انواع غذاهای فست فود و معمولی، دسرها،

. یافتن هتل، رزرو، سوالات ریز و درشت مانند اینکه آیا صبحانه هم رایگانه ؟ آیا میشه یه متکا و تخت اضافی هم برای ما بیارین ؟

. لوازم منزل و جملاتی که در مورد خونه تون بکار میره. مثلا اینکه زنگ بزنید آقای تعمیرکار بیاد و چاه رو که گرفته باز کنه ! یا حتی اینکه به لامپ سوخته چی میگن ؟

. خرید کردن، به بانک رفتن و حساب باز کردن ، رفتن به گردش بیرون شهری، لیست میوه ها ، رفتن برای خرید مهمانی ، خرید لباس، اینکه چجوری بگین که لباس براتون گشاده، اینکه کفش پاتون رو میزنه! سوال از اینکه آیا این کافه اینترنت وایرلس داره؟

. سوالات توریستی : اینکه فلان موزه کجاست؟ از چه مسیری؟ با مترو برم؟ سوالات در پیست اسکی، استخر ، اینکه آیا اینجا کلاس اروبیک هم داره ؟

. سوالات پزشکی، اینکه کجاتون درد میکنه، چی بخورید، داروخانه کجاست ؟ این چند تا در روز بخورم؟ شربت یا آمپول ؟ آیا من بیمه هستم ؟

. در بیابان وقتی تصادف کنید و یا ماشینتون خراب شه به کجا زنگ بزنید؟ چی بگین ؟ آتش نشانی ، سوالات آفیسر پلیس و جواب های شما

و همه اینها با عکس

و در نهایت یک دیکشنری کوچولوی انگلیسی فرانسه هم در انتهای کتاب هست که لغات کتاب رو یکجا جمع کرده براتون.

 


مبلغ قابل پرداخت 22,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 733

برچسب های مهم

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما