فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 185
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1428054

پیوند ها

مجموعه آموزش زبان نصرت - پرتغالی


مجموعه آموزش زبان نصرت - پرتغالی

مجموعه آموزش زبان نصرت - پرتغالی

 

 

آموزش زبان پرتغالی نصرت یکی از بهترین ترین مجموعه هایی است و بر روی تمامی مهارت های زبان پرتغالی شامل گویش، تلفظ و مکالمات تاثیر بسزایی دارد. این مجموعه برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیاست. با این مجموعه شما می توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید مکالمه پرتغالی خود را تقویت کنید

 مجموعه آموزشی نصرت، زبان پرتغالی را به کمک زبان فارسی آموزش می دهد و تمامی کلمات و جملات زبان پرتغالی آن با ترجمه فارسی بیان می شود تا زبان آموزان به راحتی متوجه آموزش شوند. آموزش این مجموعه به این صورت است که: ابتدا مکالمه ای پخش می شود، سپس بر روی معنی و تلفظ لغات و کلمات پرتغالی تاکید می کند. شیوه آموزش این مجموعه به گونه ای است که با تکرار و تاکید بر روی کلمات و جملات، قصد دارد که آموزش های داده شده در ذهن شما برای همیشه باقی بماند. شما تنها در ۳۰ روز می توانید تمامی مهارت های مکالمه زبان پرتغالی را به دست آورید.

 

 فرمت: mp3

حجم فایل دانلودی: 480 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما