فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 364
  • بازدید دیروز : 397
  • بازدید کل : 1413557

پیوند ها

کتاب صوتی تعلیمات دون خوآن از کارلوس کاستاندا


کتاب صوتی تعلیمات دون خوآن از کارلوس کاستاندا

کتاب صوتی « تعلیمات دون خوآن» از کارلوس کاستاندا

 

درباره کتاب:

کتاب «تعلیمات دُن خوآن، راه دانش سرخپوست یاکی» نوشتۀ کارلوس کاستاندا، شامل آموزه‌ها و تعلیماتی مرتبط با مقوله آگاهی، عرفان و ماوراءالطبیعه است و دانش کهن ساکنان بومی قاره آمریکا را، از زبان استادی به نام «دُن خوآن ماتئوس» بازگو می ‎کند.

گزارش کارآموزیهای یک شاگرد مردمشناس نزد پیر، مرشد، شمن، مرد معرفت، سالک مبارز، و عارف سرخپوستی، بنام «دُن خوآن ماتئوس»، از قوم «یاکی»، در «صحرای سونورا» در مکزیک است.

این کتاب نخستین کتاب از مجموعه ی دوازده کتاب است که کارلوس کاستاندا در طول عمر خود به نوشتن آنها اقدام نمود. برای آشنایی با جهان بینی ای که او تلاش در بیان آن در این مجموعه آثار را داشته می بایست از خوانش نخستین کتابش آغاز کرد.

کارلوس کاستانِدا (Carlos Castaneda)، نامی شناخته‌ شده برای تمام کسانی است که به کتاب‌های عرفانی و مسائل ماوراءالطبیعه علاقه مند هستند. دُن خوآن استادی منحصر به فرد در معرفت و راهنمای کاستاندا در سیر و سلوک و کسب آگاهی است. او دانش و روشن ‌بینی خود را از طریق تجارب عملی و صبوری بسیار به کاستاندا منتقل می‌ کند که این ارتباط، نهایتاً منجر به تغییر دیدگاه‎های کاستاندا نسبت به جهان پیرامون می‌شود.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 10 ساعت

حجم فایل دانلودی: 270 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما