فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 680
  • بازدید کل : 1430290

پیوند ها

کتاب صوتی قطار کار آفرینی از دارن هاردی


کتاب صوتی قطار کار آفرینی از دارن هاردی

کتاب صوتی «قطار کار آفرینی» از دارن هاردی

 

درباره کتاب:

می خواهید برای خودتان کار کنید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید. می خواهید برای خودتان کار کنید ولی می ترسید. ▪️پول کافی برای راه واندازی کسب و کاری را که می خواهید ندارید. بین انتخاب چند کار مرددید و نمی دانید علاقه و استعدادتان در چه کاری بیشتر است. می خواهید از کارتان لذت ببرید ولی نمی توانید. از جستجوی کار خسته شده اید.

کارآفرین، انسان متفاوتی است که نسبت به یک موضوع یا مورد، وسواس و علاقه ی خاص و شدیدی دارد و در آن زمینه، به تلاش هایی خاص و هوشمندانه دست می زند. او با ده ها مثال نشان می دهد که همین الان، فارغ از این که در کجای جهان هستید، بهترین زمان در تاریخ بشر، برای راه اندازی یک کسب و کار برای شماست.

کارآفرینی از واژه‌های ببسیار مورد توحه در این دهه بوده است، کافیست تا کمی در کار خودتان حرفه ای شوید و چاشنی خلاقیت هم در شما وجود داشته باشد. پس برای هر شخصی روزی می‌رسد تا با ایده‌ای ناب و عالی به این طرف و آن طرف سرک بکشد، اطلاعات جمع کند و به دنبال افرادی برای تشکیل یک تیم بگردد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با کارآفرینی و ذهن کارآفرینان بیشتر آشنا شوید. این کتاب، کتابی است که زندگی کارآفرینان را متحول کرد و آینده ی متفاوتی را برای علاقه مندان به کارآفرینی رقم زد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت 

حجم فایل دانلودی: 200 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 245

برچسب های مهم

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما