فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 445
  • بازدید دیروز : 3239
  • بازدید کل : 1427107

پیوند ها

کتاب صوتی هوش عاطفی از دانیل گلمن


کتاب صوتی هوش عاطفی از دانیل گلمن

کتاب صوتی «هوش عاطفی» از دانیل گلمن

 

درباره کتاب:

با کتاب هوش عاطفی (یا هوش هیجانی) اثر دانیل گلمن، می‌‌آموزید که چگونه خود را از عادات منفی احساسی مانند دروغ‌ گویی، حسادت، بی‌‌ صبری و... بر حذر دارید و خلاقیت و هوش علمی را در او پرورش دهید. همچنین راهکارهایی برای حل اختلافات خانوادگی به روشی معقول و ایجاد آرامش در فضای خانه و خانواده، برای تمام روزهای زندگی در این کتاب آورده شده است.

هوش هیجانی یا هوش عاطفی (Emotional Intelligence) تحت عنوان EI شناخته می‌شود و معیار ارزیابی آن را تحت عنوان ضریب هوش هیجانی یا EQ می‌شناسند. هوش عاطفی شامل مجموعه‌ای از مهارت‌هاست. از جمله: آگاهی و شناخت احساسات و عواطف خود (خودآگاهی)، شناخت احساسات دیگران، کنترل و تنظیم احساسات خود و به نحو صحیح ابراز کردن آن، توانایی همدلی کردن با دیگران، ارتباط‌گیری صحیح با دیگران، توانایی برانگیختن خود و انگیزه دادن به خویش، مهارت‌های اجتماعی و...

دانیل گلمن روانشناس و نویسنده آمریکایی به مدت 12 سال مسئولیت نگارش بخش علوم مغزی نیویورک‌تایمز را به عهده داشته است و مقاله‌های وی در این موضوع در سرتاسر جهان منتشر شده است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 14 ساعت

حجم فایل دانلودی: 540 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما