فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1427879

پیوند ها

کتاب صوتی کنار رود پیئدرا نشستم و گریستم از پائولو کوئلیو


کتاب صوتی کنار رود پیئدرا نشستم و گریستم از پائولو کوئلیو

کتاب صوتی «کنار رود پیئدرا نشستم و گریستم» از پائولو کوئلیو

 

درباره کتاب:

داستان این کتاب به یک هفته از زندگی دختر جوانی به نام پیلار اشاره می‌کند و می‌گوید در دوره‌های کوتاهی ممکن است دگرگونی‌های عمیقی در زندگی انسان رخ دهد که اصلاً انتظارش را ندارد. کوئلیو در این کتاب ادعا می‌کند که عشق می‌تواند ما را به دوزخ یا بهشت ببرد، اما ما را همیشه به جایی که باید می‌رساند. عشق میان دو شخصیت اصلی داستان، زندگی آن‌ها را به راهی مبدل می‌کند که به خدا می‌رسد. عشق مریم مقدس نیز در سراسر داستان، آن‌ها را در بر می‌گیرد و نمی‌گذارد احساس وانهادگی کنند.

شخصیت اصلی داستان، پیلار از زندگی یکنواخت خود خسته شده و در جستجو مفهوم والاتری از زندگی است. او در گذر زمان به زنی قوی و مستقل تبدیل شده و دوست و معشوقه‌ی قدیمی‌اش نیز، یک مربی معنوی خوش‌تیپ و جذاب شده است. پیلار در طول این سال‌ها به خوبی یاد گرفته که چگونه احساساتش را دفع کند و دوستش نیز، برای دور شدن از مشکلات و نگرانی‌ها به مذهب روی آورده است. اما حالا دوباره در کنار هم هستند و در مسیری پرمشکل و سخت، همسفر یکدیگر شده‌اند. در روستایی کوچک در فرانسه و در کنار آب‌های رودخانه‌ی پیدرا، رابطه‌ای خاص و قدیمی به واسطه‌ی بزرگترین سوالات زندگی مورد امتحان قرار می‌گیرد. این ملاقات‌ها زندگی پیلار را سراسر دگرگون می‌سازد. در این کتاب، قدرت معجزه، ایمان و شفای روحانی به شکل برجسته‌ای خودنمایی می‌کند و مخاطب را سخت تحت تاثیر قرار می‌دهد. عشق یعنی با دیگری یگانه شدن، و جرقه خدا را در دیگری یافتن که اشک‌های پیلار در کنار رود پیدرا ما را به سوی این یگانگی رهنمون می‌شود.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت

حجم فایل دانلودی: 66 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 270

برچسب های مهم

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما