فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 434
  • بازدید دیروز : 629
  • بازدید کل : 1428303

پیوند ها

کتاب صوتی امی کودک کهکشانی از انریکه باریوس


کتاب صوتی امی کودک کهکشانی از انریکه باریوس

کتاب صوتی «امی کودک کهکشانی» از انریکه باریوس

 

درباره کتاب:

امی کودک کهکشانی نوشته انریکه باریوس كتابی بسيار شيرين و آموزنده كه باعث گشودن دری به روی بسياری از واقعيات زندگی می شود.

یکی از بهترین کتاب‌های داستانی در زمینه‌ی تجربه‌ی برخورد انسان با یک فرازمینی و آموزش‌های آن، به شما قول می دهم بعد از خواندن حتی سه فصل اوّل این اثر دیگر آدم سابق نخواهید بود. این کتاب فقط یک داستان است و ریشه‌ی واقعی ندارد اما صدها مورد مشابه‌ی چنین تجربه‌ای برای انسان‌ها رخ داده و گزارش شده است. این کتاب داستان بسیار آموزنده‌ای است برای انسان‌هایی که میزان عشق آنها هنوز به درجه ای نرسیده که بتوانند باورش کنند تا درک مطلب برایشان راحت تر باشد.

این اثر نقل داستانی از برخورد یک پسر بچه با یک شخص از دنیای دیگر است که آمدِ است تا به ما انسان ها برای رفتن به درجات بالاتر کمک کنه...خیلی زیباست ، تمام شنیده ها و دانسته های شما از خوبی و محبت و عشق و همه ی چیز های خوب که تا بحال شنیده اید را برای شما به شکلی نو باز گو ، یاد آوری و توجیح می کند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 6 ساعت و 20 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 85 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما