فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 186
  • بازدید دیروز : 397
  • بازدید کل : 1413379

پیوند ها

کتاب صوتی غذا دعا عشق از الیزابت گیلبرت


کتاب صوتی غذا دعا عشق از الیزابت گیلبرت

کتاب صوتی «غذا دعا عشق» از الیزابت گیلبرت

 

درباره کتاب:

کتاب شرح سفر زنی است که در پی جدایی از همسر و افسردگی سفری را از ایتالیا به سمت هند و اندونزی آغاز می‌کند و دیده‌ها و شنیده‌ها و حوادثی که بر او می‌گذرد را با بیانی جذاب و شیوا توصیف می‌کند.

الیزابت گیلبرت در آستانه ی سی سالگی، دچار بحران میانسالی زودهنگام شد. او هر چیزی که یک زن تحصیل کرده و بلند پرواز آمریکایی باید داشته باشد را داشت: شوهر، خانه و شغلی موفق. اما الیزابت به جای احساس خوشبختی و رضایت، با ترس، اندوه و سردرگمی شدیدی دست و پنجه نرم می کرد. گیلبرت برای خلاصی از این مشکلات و دغدغه های روحی، دست به اقدامی سرنوشت ساز می زند. او به منظور فرصت دادن به خود برای فهمیدن این که واقعا چه کسی است و از زندگی چه می خواهد، قید دارایی ها و متعلقات خود را می زند، از شغلش استعفا می دهد و به تنهایی به سفری به دور دنیا می رود. شرح حال جذاب و اتفاقات هیجان انگیز این سفر از کتاب غذا دعا عشق، اثری تأثیرگذار و تجربه ای کم نظیر ساخته است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 18 ساعت

حجم فایل دانلودی: 490 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما