فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 277
  • بازدید دیروز : 578
  • بازدید کل : 1427517

پیوند ها

کتاب صوتی آگاهی و مایا از رابرت آدامز


کتاب صوتی آگاهی و مایا از رابرت آدامز

کتاب صوتی «آگاهی و مایا» از رابرت آدامز

 

درباره کتاب:

رابرت آدامز در آمریکا متولد شد و در جوانی نزد یوگاناندا رفت و تحت تعلیم وی قرار گرفت و سپس با راهنمایی یوگاناندا به هند رفته و نزد رامانا ماهارشی مسیر معنوی خود را ادامه داد. سه سال آخر عمر ماهارشی را با او بود و پانزده سال دیگر در هند ماند و نزد اساتید دیگري چون نیسارگاداتا، نیم کارولی بابا و ... تعلیم دید. سپس به آمریکا بازگشت و آموزههاي رامانا ماهارشی را اشاعه داد. آدامز هرگز کتابی ننوشت. کتابهایی که از او هست، شاگردانش از روي آموزههاي او در جلسات یادداشت برداري کرده اند.

مطالب این مجموعه حاضر مربوط به سالهاي پایانی عمر رابرت آدامز هستند که از سال 1990 تا 1993 در جمع علاقه مندان ایراد شده و بعدها بر روی نوار پیاده شده است. در این جلسات، ابتدا آدامز به سخنرانی درباره موضوعات مختلف خودآگاهی می پرداخت و در انتهاي هر جلسه شاگردان سؤالات خود را از او می پرسیدند. چکیدهاي از گفته هاي او ترجمه شدهاند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 8 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 230 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 45,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما