فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 217
  • بازدید دیروز : 755
  • بازدید کل : 1434658

پیوند ها

کتاب صوتی سفر به خانه از لی کارول


کتاب صوتی سفر به خانه از لی کارول

کتاب صوتی «سفر به خانه» از لی کارول

 

درباره کتاب:

این کتاب حاصل الهامات و پیام هاي انرژي ای ماورایی به نام کرایون براي فردی به نام لی کارول است. کرایون انرژي ای ماورایی است که حدود سی و پنج است سال اطلاعات ارزشمندی را از نحوه کار جهان و انسان و ... در اختیار لی کارول قرار می دهد.

این نوع ارتباط برقرار کردن برای بعضی خیلی عجیب است، اما نه چیز جالبی است و نه جدید. براي هرکدام از ما هم پیش آمده که در لحظاتی از زندگی چیزی به ما الهام شده و یا چیزی به طریق شهودی به ما گفته شده است. هم در بیداری و هم در خواب. خوب، این ها در لحظاتی بوده اند که ما فکر خود را تعلیق کرده ایم و به آن ها انرژی هایی که ما فرشته می نامیم، اما در واقع فقط یک انرژي هستند اجازه دادیم به طور شهودی چیزهایی را به ما بگویند. حالا اگر این حالت را بسط دهیم، ما هم می توانیم این نوع ارتباط را به مدت بیشتری ادامه داده و اطلاعاتی را بگیریم که برای زندگی همه در جهان مفید باشد. کاری است که هرکدام از ما قادر به انجامش هستیم.

این داستان، در مورد فردی به نام مایکل توماس است که می خواهد مسیر صعود را طی کند. او می داند که زندگی فقط همین چیزی که ما می بینیم نیست و باید چیزی فراتر از این باشد. او از خواب بیدار شده، و می خواهد مسیر صعود را طی کند. می خواهد همان چیزی بشود که برایش آمده است. چون واقعاً می خواهد، و حاضر است برای دانستن این هر کاری بکند و از هر چیزی که مانع است بگذرد.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 5 ساعت و 45 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 330 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما