فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 207
  • بازدید دیروز : 601
  • بازدید کل : 1433893

پیوند ها

کتاب صوتی زنان زیرک از شری آرگو


کتاب صوتی زنان زیرک از شری آرگو

کتاب صوتی «زنان زیرک» از شری آرگو

 

درباره کتاب:

کتاب زنان زیرک راهنمای زنان و دخترانی است که در آستانه برقراری پیوند زناشویی‌اند. کتاب مشتمل بر قواعدی است که خواننده را هدایت می کند تا در ایجاد رابطه، با تدبیر و عزت نفس و حفظ سلامت خود کامروا شود. نویسنده بر این باور است که مردان به رغم تفاوت های فردی، فرهنگی و اجتماعی، از ویژگی مشترک فرافرهنگی برخوردارند که لازم است با شناخت آن‌ها، در ایجاد رابطه‌ای سالم، شاد و پایدار موفق شویم. مطالعه کتاب برای همه‌ی زنان، به ویژه دختران پیش از ایجاد رابطه با مردها ضروری و سودمند خواهد بود. 

آیا احساس می کنید بیش از اندازه مهربان و خوش برخورد هستید؟ کتاب زنان زیرک، بینشی منحصر به فرد را به مخاطبین ارائه می کند: چرا مردان به زنی قدرتمند که برای حق خود می جنگد، علاقه مند می شوند؟ این راهنمای جذاب و قابل اتکا که در هر صفحه، جزئیاتی جالب توجه را در خود جای داده، آشکار می کند چرا یک زن قدرتمند، بسیار خواستنی تر از زنی به اصطلاح «بله گو» است که به شکلی مداوم، از خواسته های خود می گذرد. شری آرگو جواب های هیجان انگیزی را در مورد برخی از سوالات سخت زنان ارائه می کند: چرا مردان در آغاز رابطه، بسیار رمانتیک هستند و چرا تغییر می کنند؟ چرا مردان قدر دخترهای خوشرو را نمی دانند؟ چرا مردان برای زنی که برای حق خود می جنگد، احترام قائل می شوند؟

 

فرمت: mp3


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما