فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 267
  • بازدید دیروز : 636
  • بازدید کل : 1439544

پیوند ها

كتاب صوتی من كودک من از جان برادشاو


كتاب صوتی من كودک من از جان برادشاو

كتاب صوتی «من كودک من» از جان برادشاو

 

درباره کتاب:

نويسنده كتاب با فراهم آوردن زمينه درک و شناخت كودک درون از طريق تجزيه و تحليل دوران كودكی و كمک به احياء، درمان، رشد و بالندگی آن به روش های گوناگون، مخاطب را در حل تعارضات شخصيتی اش و شناسايی حقيقت خويش ياری می كند.

جان براد شاو می گوید:
در خصوص نقش کودک درون، سه نکته حایز اهمیت وجود دارد: سرعت تغییر افراد در هنگام مواجهه با این امر، عمق این تغییر و بالاخره توان و میزان خلاقیت ناشی از التیام جراحات گذشته کودک دورن

ما ابتدا جهان را از دریچه چشمان یک بچه کوچک نگاه می کنیم. بعدها این کودک درون، بدون توجه به اینکه چقدر از نظر ظاهری رشد کرده و قدرتمند شده ایم، در طول زندگی با ما خواهد بود. اگر کودک آسیب پذیر ما آزرده، رها، شرمگین و یا فراموش شود، باز هم دود، اندوه و خشم او همواره با ما خواهد بود.

به عقیده برادشاو همین کودک آزرده و فراموش شده درون، منشاء اصلی بدبختی های بشر است. احیاء کودک درون عبارت است از بازگشت به گذشته ها، مرور مراحل رشد و پایان دادن به کارهای ناتمام.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 18 ساعت و 40 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 250 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما