فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 310
  • بازدید دیروز : 935
  • بازدید کل : 1438951

پیوند ها

کتاب صوتی بیست زخم کاری از محمود حسینی زاد


کتاب صوتی بیست زخم کاری از محمود حسینی زاد

کتاب صوتی «بیست زخم کاری» از محمود حسینی زاد

 

درباره کتاب:

رمان بیست زخم کاری، که این روزها به واسطه سریال دیدنی زخم کاری با بازی درخشان جواد عزتی، دوباره مورد توجه قرار گرفت، رمانی در ژانر تریلر بوده به طور کلی داستان این سریال، الهام گرفته از داستان آن می باشد. از طرفی دیگر، هردو این آثار را می توان مرتبط با اثر شگفت انگیز مکبث نوشته ویلیام شکسپیر دانست.

عطش حرص و طمع در شخصیت های این داستان افزایش یافته و سبب می شود دست به اقدامات عجیب و غریبی بزنند. یکی دیگر از مولفه های داستان بیست زخم کاری، گناهان کبیره ای است که شکسپیر هم از آنها در داستان های خود به زیبایی هرچه تمام تر استفاده کرده است. داستان کشتن و هراس و قدرت، به خوبی در این رمان شگفت انگیز به کار گرفته شده تا هر چه عمیق تر خواننده را در بطن داستان فرو ببرد.

تم کلی داستان در شهر تهران اتفاق می افتد. اما برخی وقایع هم در شمال ایران به وقوع می پیوندند. شاید نقطه عطف داستان را بتوان واقعه ای که در ویلای شمال اتفاق می افتد دانست. از آنجا است که ورق داستان به طور کلی برگشته و شخصیت های داستان، یکی یکی روح اصلی خود را آزاد کرده و حرص و ولع غیر قابل انتظاری از خود نشان می دهند. در نهایت، با توجه به تم کلی داستان و مشخصاتی که از موضوع داستان بیان شد، می توان گفت انتظار ما از یک داستان بی نظیر، پر فراز و نشیب و غیر منتظره را برآورده می کند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 4 ساعت و 15 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما