فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 222
  • بازدید دیروز : 706
  • بازدید کل : 1436486

پیوند ها

کتاب صوتی تحلیل رفتار متقابل از اریک برن


کتاب صوتی تحلیل رفتار متقابل از اریک برن

کتاب صوتی «تحلیل رفتار متقابل» از اریک برن

 

درباره کتاب:

اریک برن، روان‌شناس معروف معاصر در این سال‌های اخیراز بیمارستانهای امراض روانی در حدود سی کشور اروپایی و آسیایی و آفریقایی و جزایر متعددی در اقیانوس کبیر و اقیانوس اطلس دیدار کرده و این فرصت را داشته است که اصول «تحلیل ساختاری» را در محیط‌های گوناگون نژادی مورد آزمایش و بررسی قرار دهد.

کتاب حاضر از بیست فصل تشکیل شده که «ساختار شخصیت»، «بیماری‌زایی»، «تشخیص»، «تحلیل بازی‌ها»، «گروه‌درمانی»، «آمیزش اجتماعی» و «تحلیل پیش‌نویس‌ها» عنوان برخی از فصل‌هاست. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: نظریه‌ی "تحلیل رفتار متقابل" از سوی درمانگران و متخصصین گروه‌درمانی در بسیاری از مراکز روان‌درمانی و نیز در جلسات خصوصی برای درمان انواع اختلالات روانی، هیجانی و شخصیتی استفاده می‌شود. جذابیت فزاینده و توسعه‌ی فراوان این اصول و روش‌ها انگیزه‌ی نگارش این کتاب بوده است. دلیل عمده‌ی امیدبخشی گسترده "تحلیل رفتار متقابل" در پرکردن فاصله‌ میان نیاز و وسیله‌ درمان روانی آن است که این روش در گروه‌ها بسیار ثمربخش بوده است. افراد از جلسه‌ اول شروع به تغییر کرده و رشد می‌کنند و اولین گام را برای رهایی از استبداد گذشته برمی‌دارند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 18 ساعت و 50 دقیقه

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 45,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما