فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 475
  • بازدید دیروز : 683
  • بازدید کل : 1431435

پیوند ها

کتاب صوتی مغازه خودکشی از ژان تولی


کتاب صوتی مغازه خودکشی از ژان تولی

کتاب صوتی «مغازه خودکشی» از ژان تولی

 

درباره کتاب:

مغازه خودکشی یک فانتزی سیاه تکان دهنده است که بعد از چاپ شدن در سال 2007، توجه فراوانی برانگیخت.

ژان تولی، نویسنده، طراح و کارگردان فرانسوی در این کتاب، خانواده‌ای را به‌ تصویر می‌کشد که کسب‌ و کاری مرتبط با مرگ آدم‌ها را اداره می‌کنند. خانواده تواچ مغازه‌ای دارند که در آن، ابزار و ادوات خودکشی می‌فروشند. در این مغازه همه‌ جور خنزرپنزری یافت می‌شود؛ از انواع سم تا طناب‌های دار گرفته تا انواع سلاح‌های کمری مناسب برای انتحار و ویروس‌های کشنده.

همه‌چیز فقط به‌ فروش چنین وسایلی ختم نمی‌شود. این خانواده حتی در انتخاب نوع خودکشی و استفاده از وسیله مورد نیاز برای این کار، به مشتریان خود مشاوره می‌دهد. حتی پسر خانواده هر روز وسایل جدیدی برای مرگ افراد اختراع می‌کند، اما همه جذابیت داستان مربوط به این مغازه‌ی خودکشی و خانواده تواچ نیست. داستان از وقتی به روالی غیرعادی می‌افتد که خانواده صاحب فرزندی جدید به‌نام آلن می‌شود.

آلن مثل همه نیست و این تعادل داستان و روال عادی آن را به‌هم می‌زند. آلن برعکس همه، همیشه لبخند پهنی روی لب دارد، امید توی دلش زنده است و دلش می‌خواهد از وجهی دیگر، غیر از مرگ، به دیگران کمک کند. این پسر کوچک خانواده برعکس بقیه در هر چیزی نکته مثبتی می‌بیند و در نگاهش اتفاقات و آدم‌ها تیره و خاکستری نیستند. حضور آلن تمام جریانات داستان را به مسیر دیگری هدایت می‌کند که شنیدنی و جالب توجه است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 1 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 40 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 39,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 426

برچسب های مهم

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما