فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 124
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1413802

پیوند ها

کتاب صوتی اگر شبی از شب‌‌ های زمستان مسافری از ایتالو کالوینو


کتاب صوتی اگر شبی از شب‌‌ های زمستان مسافری از ایتالو کالوینو

کتاب صوتی «اگر شبی از شب‌‌ های زمستان مسافری» از ایتالو کالوینو

 

درباره کتاب:
مجموعه ۱۰ داستان نیمه تمام از ایتالو کالوینو، که جایزه ادبی «فل رینلی» را دریافت کرده است. این کتاب به تعبیر نویسنده‌اش زاده «اشتیاق به خواندن» است، تجربه‌گرایی نو و منحصر بفردی از کالوینو در فرم و ساختارِ روایت که می تواند هر خواننده‌ای را مجذوب کند. کتاب شامل ۱۰ سرآغاز است و هر کدام از این سرفصل‌ها یک عنوان دارد؛ مثلا «با دور شدن از مالبورک» یا «خمیده بر لبه ساحلی پرتگاه»، که در واقع هر کدام داستانی جدید است. هر یک از این داستان‌ها چند صفحه ادامه پیدا می‌کند و بعد نیمه رها می‌شود، ولی این خاصیت نوعی فرم بدیع به داستان بخشیده‌ است و به عبارتی داستان را ساخته است؛ روایتی در روایتی دیگر خلق شده و همه در یک روایت اصلی قرار گرفته است. داستانها در ژانر‌های مختلفی نوشته شده‌اند؛ عاشقانه، پلیسی، درام و غیره. شروع داستان‌ها نیز جالب و متفاوت است:‌ «تو داری شروع به خواندن داستانِ جدید ایتالو کالوینو، اگر شبی از شب‌های زمستان مسافری، می‌کنی. آرام بگیر! حواست را جمع کن. تمام افکار دیگر را از سر دور کن. بگذار دنیایی که تو را احاطه کرده است در پس ابر نهان شود. از آن سو مثل همیشه تلویزیون روشن است، پس بهتر است در را ببندی. فورا به همه بگو: نه، نمی خواهم تلویزیون تماشا کنم! اگر صدایت را نمی شنوند، بلندتر بگو.» و به این شکل نویسنده در همان اول کتاب شروع به صحبت با خواننده‌اش می‌کند.

لیلی گلستان دربارهٔ ترجمهٔ این کتاب گفته‌است: «چون هر قصه با سبک خاص خودش نوشته شده بود، پس کتابی بود با سبک‌های مختلف. هم خوانش آن سخت بود و هم اینکه تا می‌آمدم با سبک یک قصه خو بگیرم قصه تمام می‌شد و قصه‌ای دیگر با سبکی دیگر شروع می‌شد. ترجمهٔ آن بسیار برایم جذاب و درواقع یک‌جور کشتی‌گرفتن با متن بود.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 9 ساعت و 30 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 260 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما