فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 550
  • بازدید دیروز : 485
  • بازدید کل : 1414228

پیوند ها

کتاب صوتی چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم از آیلسا فرانک


کتاب صوتی چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم از آیلسا فرانک

کتاب صوتی «چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم» از آیلسا فرانک

 

درباره کتاب:
بر افکار منفی غلبه کنید. زندگی بهتری برای خود بسازید. برای تغییر زندگی تلاش کنید. احساس خوش داشته باشید. همه ما گاهی اعتماد به نفس‌مان را از دست میدهیم. این کتاب به شما کمک میکند که از شر افکار منفی خلاص شوید و احساس خوش داشته باشید. نویسنده کتاب راه‌حل مقابله با مشکلات را به زبان ساده بیان کرده است. تکنیکهای این کتاب به ما کمک میکند که منفیبافی را از تمام بخش‌های زندگی خود حذف کنیم: کار، پول، روابط زناشویی و حتی ناراحتیهای پیش پاافتاده زندگی روزمره...
این کتاب با ارائه روش نوینی با نام «هپنوترابی» به شما آموزش می‌دهد چگونه با افکار مزاحمی که مانع پیشرفت شما می‌شود مقابله نمایید و با امواج مثبتی که در ذهن خود ایجاد می‌کنید یه هر چه بهترشدن زندگی خود کمک نمایید. نویسنده این کتاب یک مربی و هپنوتراپیست مشهور است که با ارائه اصول و تکنیک‌ های گوناگون شادی را به زندگی شما باز می‌ گرداند. به باور مولف این کتاب، زندگی هر انسانی بر عادت‌ها و الگوهای وی استوار شده است؛ هر فردی با جایگزین‌ کردن عادت‌ های قدیمی با عادت‌ های جدید می‌ تواند زندگی خود را دگرگون کند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 8 ساعت

حجم فایل دانلودی: 330 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 39,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما