فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 297
  • بازدید دیروز : 373
  • بازدید کل : 1429501

پیوند ها

کتاب صوتی چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم از لیل لوندز


کتاب صوتی چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم از لیل لوندز

کتاب صوتی «چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم» از لیل لوندز

 

درباره کتاب:

عنوان کتاب در نهایت هوشمندی شما را به خود جذب می‌کند تا هرچه بیشتر توانایی ارتباط اجتماعی‌تان را بالا ببرید. اما این زیرکی به‌معنای حقه نیست، چون این کتاب در کمال صداقت،سؤالات و راهکارهای برقراری رابطه در موقعیت‌های مختلف را مطرح می‌کند.

این کتاب شامل ۹۲ راهکار ساده برای برقراری ارتباط است که در عین سادگی، بسیار مؤثرند. یادگیری تکنیک‌هایی که در نگاه اول شما را شخصیتی اجتماعی و مبادی آداب نشان می‌دهند، حتما دلخواه هر کسی و در هر جایگاه و ملاقاتی است، هرچند برای برخی افراد این خواسته به آرزو بدل می‌شود. سرفصل‌ها نیز با دقت و وسواس انتخاب شده‌اند تا مبادا ذکر نکته‌ی خاصی از قلم بیفتد.

اگر در روابط کاری خود با همکاران‌تان گاهی اوقات دچار مشکل می‌شوید یا در قرارهای عاشقانه خجالتی هستید، این کتاب راهگشاترین خواهد بود. در این کتاب راه‌های افزایش اعتمادبه‌نفس، چگونگی به‌کارگیری زبان بدن و همچنین تأثیر آن بر رفتار شخص مقابل به‌خوبی توضیح داده می‌شود. این کتاب حتی پا را فراتر گذاشته و شما را در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهد. مثلا اینکه اگر یک هنرپیشه یا سیاستمدار مشهور را از نزدیک ببینید یا قصد ملاقات با وی را داشته باشید، بدون‌شک باید در انتخاب نوع کلمات و ظاهر خود دقت بیشتری کنید. پس اگر به روابط بیرونی خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید در هر جمع و برای هر کسی شخصیت قابل‌احترام و دوست‌داشتنی باشید، این کتاب برای شماست.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 11 ساعت

حجم فایل دانلودی: 420 مگابایت

 

شنیدن نمونه:

 


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما