فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 257
  • بازدید دیروز : 683
  • بازدید کل : 1431217

پیوند ها

کتاب صوتی بیگانه از آلبر کامو


کتاب صوتی بیگانه از آلبر کامو

کتاب صوتی «بیگانه» از آلبر کامو

ترجمه جلال آل احمد

 

درباره کتاب: 

بیگانه که یکی از مهم‌ ‏ترین آثار کامو به حساب می‏‌آید، روایتگر زندگی مردی به‏نام مورسو است. مورسو با اطرافیان خود متفاوت است. او در آغاز داستان، مادر خود را از دست می‌‏دهد و کوچک‏‌ترین ناراحتی‌‏ای به خود راه نمی‌‏دهد، اشک نمی‌‏ریزد و زندگی خود را هم‌چون قبل، ادامه می‌‏دهد.
مورسو زندگی‌‏اش را آدم‏‌ آهنی‌‏وار، پیش می‌‏برد. گویی حسی در او باقی نمانده است. او زندگی می‌‏کند و دلیلش را نمی‌‏داند و یا دلیلی برای آن نمی‌‏بیند. هیچ‏ چیز برای مورسو اهمیتی ندارد.
همه‏‌ی این‌‏ها تا پیش از آن بعد‏ازظهر است. مورسو دست به کاری می‏‌زند که مسیر زندگی‌‏اش را تغییر می‌‏دهد؛ کاری که پیامدهای آن، حسی را در او بیدار می‏‌کند...

کامو در مقدمه‌ای بر این رمان می‌نویسد: دیرگاهی است که من رمان «بیگانه» را در یک جمله که گمان نمی‌کنم زیاد خلاف عرف باشد، خلاصه کرده‌ام: «در جامعۀ ما هر کس که در تدفین مادر نگرید، خطر اعدام تهدیدش می‌کند.» منظور این است که فقط بگویم قهرمان داستان از آن رو محکوم به اعدام شد که در بازی معهود مشارکت نداشت. در این معنی از جامعه خود بیگانه است و از متن برکنار؛ در پیرامون زندگی شخصی، تنها و در جستجوی لذت‌های تن سرگردان. از این رو خوانندگان او را خودباخته‌ای یافته‌اند دستخوش امواج.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 4 ساعت و 20 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 230 مگابایت

 


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 309

برچسب های مهم

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما