فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 440
  • بازدید دیروز : 397
  • بازدید کل : 1413633

پیوند ها

کتاب صوتی ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد


کتاب صوتی ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

کتاب صوتی «ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد» 

نویسندگان:  کیت برتون - برینلی پلتز

 

درباره کتاب:

اعتماد به ‌نفس یکی از مفاهیم خاص زندگی است که به این راحتی نمی‌شود تعریفش کرد (مثل زیبایی یا کیفیت). شاید فکر می‌کنید می‌دانید چیست و مطمئنید اگر با آن روبه‌رو شوید می‌توانید تشخیصش دهید، اما اگر بخواهید آن را دقیقاً تعریف کنید... اصلاً نمی‌شود. اعتماد به ‌نفس یک حس روزمره است، چیزی که تقریباً همیشه دارید، به جز در آن موقعیت‌های مهمی که انگار ناگهان اعتمادبه‌نفس از وجودتان رخت میبندد.

این کتاب به شما می‌گوید چطور در همان ملاقات اول دیگران را کاملاً تحت تأثیر قرار دهید و در همه‌ی جنبه‌‌های زندگی‌تان بااعتمادبه‌نفس‌‌تر باشید! همه‌ی ما می‌توانیم در زندگی‌مان کمی بااعتمادبه‌نفس‌‌تر باشیم. اگر راهنمای درستی داشته باشید، می‌توانید کشف کنید که چطور باید در محل کار، در خانه و حتا در رابطه‌هایتان با اعتماد ب ه‌نفس بیشتری عمل کنید. این راهنمای دوستانه به شما می‌گوید اعتماد ب ه‌نفس چیست و از کجا می‌آید و تکنیک‌ ها و نکته ‌هایی کاربردی ارائه می‌دهد تا با کمک آن‌ها مهارت‌ هایتان را زیاد کنید، با ترس ‌هایتان رو به‌ رو شوید و از انرژی ‌تان برای تأثیرگذاری بیشتر استفاده کنید. کیت برتون مشاور و مربی بین‌المللی حاذقی در زمینه‌ی اعتماد به ‌نفس در روابط است و برینلی اِن پلتز از مقامات پیشتاز در زمینه‌ی توسعه‌ مشاغل اجرایی بزرگ است.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 11 ساعت

حجم فایل دانلودی: 220 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما