فروشگاه فایل ها و محصولات دانلودی

در این فروشگاه، بهترین محصولات آموزشی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 613
  • بازدید دیروز : 680
  • بازدید کل : 1430890

پیوند ها

کتاب صوتی اوضاع خیلی خراب است از مارک منسون


کتاب صوتی اوضاع خیلی خراب است از مارک منسون

کتاب صوتی « اوضاع خیلی خراب است (همه چیز به فنا رفته) » از مارک منسون

 

درباره کتاب:

منسون در این کتاب به فجایع بی‌ شمار در حال رخ دادن در دنیای مدرن می‌ نگرد، گرم شدن زمین، سقوط دولت‌ ها، اقتصاد در حال فروپاشی و رنجیده‌ خاطر بودن دائمی مردم و نمودش در شبکه‌ های اجتماعی و...

او به این سوال پاسخ می‌ دهد که چرا با وجود این که امروز ما سالم‌ تر، آزادتر و ثروتمندتر از هر دوره‌ای در طول تاریخ زندگی می‌ کنیم، دنیا تاسف‌ بارتر از هر دوره دیگر به نظر می‌ رسد؟ جنگ، مشکلات زیست‌ محیطی، دردها و رنج‌ های جبران‌ ناپذیر و...در دنیا چه خبر است؟ بی‌ قراری ما چگونه درمان می‌شود؟

منسن با بهره‌گیری از تحقیقات بی‌شمار روان‌شناختی و خرد فیلسوفانی مثل افلاطون و نیچه و... به کالبدشکافی دین و سیاست دست زده، نگاهی به رابطه ما با ثروت و سرگرمی و اینترنت انداخته و نشان داده که چگونه مقدار بیش از اندازه یک چیز خوب می‌تواند روان ما را نابود کند.

«رفتن به‌دنبال شادی ارزشی زهرآلود است که مدت‌هاست به فرهنگِ ما معنا داده، ارزشی خودشکن و گمراه‌ کننده. خوب‌زندگی‌کردن ب ه‌معنای اجتناب از رنج‌ها نیست؛ بلکه به‌ معنای رنج‌ کشیدن برای هدف درست است. چون اگر صرفاً به‌خاطر زیستن محکوم به رنج‌ کشیدن هستیم، شاید باید درست‌ رنج‌ کشیدن را هم یاد بگیریم.»

او در این کتاب دانشوری و شوخ‌ طبعی را باهم آمیخته تا با آنها یقه‌ی ما را بگیرد و وادارمان کند با خودمان صادق‌تر باشیم و روش ارتباطمان را با دنیا عوض کنیم. او در این اثر تعاریف معمول ما را از ایمان، شادی، آزادی و امید نقض می‌کند. مارک منسن قطعا با این کتاب تازه‌اش هم سال‌ها نقل محافل اجتماعی خواهد بود.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 9 ساعت

حجم فایل دانلودی: 230 مگابایت

 

شنیدن نمونه:


مبلغ قابل پرداخت 43,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود، از طریق تلگرام تماس بگیرید 09373707571

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما